Full Traction

Wat viel deze enorm tegen tijdens de jaarwisseling zeg!

Slappe burst en daardoor kleine boeketten die ook helemaal niet vol waren.
De ''originele'' cruel traction meerdere jaren gehad maar dit was beduidend minder....

Helaas pindakaas! Slechte batch geweest dit jaar. Binnekort een filmpje online....

Heb deze ook geschoten dit jaar, en ik vond hem ook erg tegenvallen. De burst bij de lancering was vele malen harder dan de burst in de lucht, de boeketten gingen te hoog en waren ook nog eens erg klein. Erg jammer, volgend jaar komt deze er niet in.

Laten we hopen dat het een eenmalige slechte batch was. Gezien de berichten van vorig jaar in dit topic was hij toen nog erg goed.

Ja, dat is dan de 2016 versie. Daarvan staan ook filmpjes online en die was erg goed. Dit jaar was hij helaas veel minder dan in bijvoorbeeld het filmpje van Mav in post #84.

Kan ik me alleen maar bij aansluiten. Voor de centen die ik betaald heb op de freakshow was het nog oké maar had er zoveel meer van verwacht. Burst en boeketten vielen tegen. De mines en het geluid wat daarvan afkwam was leuker dan de effecten in de lucht.

Vond hem dit jaar minder ten opzichte van vorig jaar. Voor de prijs is het okay maar volgend jaar ga ik voor iets anders. Nog steeds wel een aardige koop als de prijs niet stijgt.

Back
Bovenaan