Full Traction

Flimpje ziet er goed uit en voor 90 euro heb je gewoon heerlijke blokje.:)

hopelijke word ook bij dealer verkocht voor 90 euro dan komt die zekers op me lijst

Volgens een webshop is het kruitgewicht 2300 gram;

19 komma nog wat gram per schot dus. Ben benieuwd naar de burst.
Als het kruitgewicht correct is, snap ik niet dat ze dit er niet in de film bij stoppen. Daar wordt iedereen toch alleen maar beter van?

Weet iemand of deze cakebox in een kooi komt?
Er zullen toch inmiddels wel Katan dealers moeten zijn die dit weten?

Er is trouwens een filmpje van te vinden op de site;

Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas haalde deze het vanavond bij Rijswijkse Vuurwerkhal bij lange na niet bij de Cruel Traction. Dat gold wel voor de Traction Reaction die erna kwam.

Hoe was deze tegenover andere cakeboxen zoals de Exodus of reach for freedom ?

Deze had kleine boeketten en zachte burst. Ik zou dan voor de Reach for Freedom gaan. Mooie, afwisselende box op basis van wat ik vanavond gezien heb. En nog de goedkoopste ook.

zeer slechte slechte poging om een imitatie neer te zetten. was alleen een beetje leuk als je 3x2 cakes aanstak. mager, heel mager.

Deze was niet super inderdaad! Tevens waren de reservelonten bij de Katan boxen waardeloos!! Van de 4 boxen deden bij 3 de reservelonten het gewoon niet! :mad:

Ik deel deze mening niet.
Heb zelf deze ook gehad, geen problemen net als spain en Italian alles ging perfect.

Deze was niet super inderdaad! Tevens waren de reservelonten bij de Katan boxen waardeloos!! Van de 4 boxen deden bij 3 de reservelonten het gewoon niet! :mad:

Goed om te horen dat de enige echte Cruel Traction deze helemaal heeft weggeblazen! Heb totaal geen medelijden met Katan dat dit een flopper is geworden:) Verzin gewoon je eigen producten!

Een aardige bak, maar liep niet geheel door. 1x de reservelont moeten gebruiken. Reservelont van de laatste bak zat los (trok ik er zo uit), dus in het midden tussen twee cakes aangestoken. Dat was wel een spektakel:). Niet slecht, maar ook niet super.

Had deze box ontvangen in plaats van de CT (kwam hier thuis jammer genoeg pas achter)
Vond het geen verkeerde cake, maar had toch liever de originele ontvangen.

Full Traction - Katan Vuurwerk

[HD geeft het beste beeld

Voor het geld een leuk blok! Haalt het alleen niet bij de originele Cruel Traction

Ik vind helemaal niets goed voor dat geld.
het is misschien wat offtopic, maar ik hoor heel vaak de opmerking dat iets voor dat geld wel goed is.
Of voor dat geld wel mooi.
Ik zelf vind dat een beetje onzin. Of je vind het gewoon mooi of niet. En niet omdat iets ineens goedkoop is ook wel mooi.
Ik had dat zelf ook heel erg sterk, maar ben er inmiddels wel vanaf. Ik kijk naar wat ik mooi vind en probeer het dan zo goedkoop mogelijk te kopen.
Ik vind dit gewoon een slap aftreksel ergens van en alleen daarom al zou ik het niet willen hebben.
greetzzz

Ik vind helemaal niets goed voor dat geld.
het is misschien wat offtopic, maar ik hoor heel vaak de opmerking dat iets voor dat geld wel goed is.
Of voor dat geld wel mooi.
Ik zelf vind dat een beetje onzin. Of je vind het gewoon mooi of niet. En niet omdat iets ineens goedkoop is ook wel mooi.
Ik had dat zelf ook heel erg sterk, maar ben er inmiddels wel vanaf. Ik kijk naar wat ik mooi vind en probeer het dan zo goedkoop mogelijk te kopen.
Ik vind dit gewoon een slap aftreksel ergens van en alleen daarom al zou ik het niet willen hebben.
greetzzz

je kijkt altijd naar een prijs kwaliteits verhouding. Een cruel traction kost meer en je krijgt ook meer.Deze is minder en je betaald ook een stuk minder dus ik kan er wel in komen.

Back
Bovenaan