Full Power Pro [Compound] *NIEUW 2025*

vanderelst

VWC lid
Artikelnummer: 3695
Artikelnaam: Full Power Pro
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 480 shots
Effectomschrijving: Soms wil je gewoon vol gas gaan.. Gewoon als een echte pro het nieuwe jaar inluiden. Daar heeft Pangu nu een oplossing voor, de Full Power Pro! Met deze compoundset welke is opgebouwd uit vier compounds met ieder 120 schoten siervuurwerk zet jij de buurt op stelten. Je ramt in totaal 480 schoten met het allermooiste siervuurwerk uit verschillende toppers van Pangu producten de hemel in. En dat in een heerlijk tempo boordevol salvos welke elkaar sneller en sneller opvolgen. Niet normaal, wat een blok is dit!
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 1/4
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 499,00
Voorverkoopprijs: € 449,00
Onlineprijs: € 399,00

3695_Full Power Pro_2025.png

Dit product is o.a. te koop bij: www.vuurwerk.nl

Laatst bewerkt:
Beetje een samenvatting van Gbv 2025.
Uit interesse, wanneer passen effecten goed bij elkaar? Ik zie dit kritiekpunt vaker genoemd worden, maar bedoelen we dan het type effect of het kleurgebruik dat op elkaar afgestemd “hoort” te worden?

Uit interesse, wanneer passen effecten goed bij elkaar? Ik zie dit kritiekpunt vaker genoemd worden, maar bedoelen we dan het type effect of het kleurgebruik dat op elkaar afgestemd “hoort” te worden?
Dat is deels smaakgebonden, maar in mijn optiek is het fijn als er:
- geen effecten door elkaar schieten, als die elkaar niet versterken (bijv geen sierlijk en rammen door elkaar).
- geen nodeloos geknetter als opvulling is (veelvoorkomende zonde).
- een thema en/of (logische) opbouw te zien is. (O.a. tempo en schietwijze)
- kleuren kunnen an sich prima door of achter elkaar, maar succes hangt wel af van de gekozen combinaties en schietwijze.

I vind alles wat uit de gbv stal komt op elkaar lijken en heel saai.
Heb je 1 doos heb je gelijk de hele lijn.
Dat heb ik ook met riakeo, maar goed dan ist ook top in de straat en bij gbv niet.
TIs het niet terwijl je dr dik voor betaald.

De gekozen effecten zijn niet bijzonder, de kleuren niet opvallend goed en het is enkel I-shape maar het ramt wel lekker door en de burst en grootte van de effecten lijken prima in orde. Als je wat minder kritisch bent qua effecten en shapes dan heb je een langdurige dikke beuker in de straat staan en daar is helemaal niks mis mee.

Helemaal eens met Knettermans ! Ziet er prima uit. En stel dat je nog ergens wat freakkorting krijgt dan is dit gewoon prima prijs/kwaliteit lijkt me.

Ik vind hem dus minder dan de Tournament Box al helemaal als je ervan uit mag gaan dat die destijds met kooi kwam en deze, naar alle waarschijnlijkheid dat niet zal hebben. Ook vind ik persoonlijk de effecten elkaar minder aanvullen, het lijkt meer een showcase van wat er allemaal kan t.o.v. wat voor show er mogelijk is.
Ik ben minder onder de indruk dan dat ik had gehoopt op basis van de video.

Back
Bovenaan