Full House Poker

wat zijn deze cakes in een leuke vorm gebakken zeg, nu maar hopen dat ze lekker smaken....uhhh ik bedoel dat ze een leuke uitwerking hebben ;)

ben erg benieuwd naar de prijs van deze cakes. hopelijk zijn ze een poker face waard.:cool: ben ook benieuwd naar de effecten van deze cakes. hopelijk komen we daar nog meer over te weten.

Laatst bewerkt:
Hahaha geweldig, zulke vormen zijn nou leuk, echt cakes die je enkel voor de uiterlijk al zou willen hebben, al is het geen echte is het wel een dummy :p

Heel leuk bedacht dit.

Mar als ik het goed begrijp: zit er in elke pot 500 gram. ??
Maar die vierkante pot, die heeft 25 tubes. En 500/25 is 20 gram per tube.
Ik dacht dat er maar 15 gram per tube wat toegestaan. ?

Dat wordt met 4 500grammers dus een lekker prijzig pakket, wat slechts voor degenen met groot budget haalbaar is. Of je moet verder niks kopen. Jammer.

hehe, nou ja;met de goedkoopste 500grammers op €25-€30 zit je al gauw boven de €100 voor deze set. Dat ga ík met m'n €200 budget niet aan 1 pakket uitgeven...

Maar dan is het geen duur pakket aangezien je dat niet veel betaald voor 4 500grammers. Laten we nou gewoon even de prijzen en informatie afwachten, dan zijn we een stuk verder. :wink:
Let er op he; iets is niet duur omdat jij het niet kunt betalen, iets is duur omdat de prijs-/kwaliteitsverhouding niet goed is. :wink:

Back
Bovenaan