Mek
VWC lid
het zijn 500 grams cakes het staat er duidelijk op
Waar kunnen we dat dan uit afleiden?
De ruitcake heeft maar 25 tubes , deze kan dus maar max.375 gram PTS
bevatten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
het zijn 500 grams cakes het staat er duidelijk op
Waar kunnen we dat dan uit afleiden?
De ruitcake heeft maar 25 tubes , deze kan dus maar max.375 gram PTS
bevatten.
Er staat zo'n kenmerk op, maar naar mijn weten is dat een indicatie voor maximale vulling in een grotere cake vanwege de 500gramsregeling, daarvoor hoeft ie geen 500 gram te bevatten.![]()
"Zo'n kenmerk op"
er staat "maximum" op en daarmee bedoelen ze meestal 500 gram bedoelt mattenfreak
maar ik heb ff nog beter gekeken:
er zit een sticker op met: "powder maximum 500 gram"
dus het zijn gewoon 4 "500-grammers" punt
Dat wordt met 4 500grammers dus een lekker prijzig pakket, wat slechts voor degenen met groot budget haalbaar is. Of je moet verder niks kopen. Jammer.
Dit pakket (je kunt het niet los kopen) gaat 159 euro kosten
Lees ook dit topic met alle prijzen van de nieuwe producten
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=7084
Zijn natuurlijk geen gevulde tubes, gewoon een koker om de rond vorm te kunnen maken.
hehe, nou ja;met de goedkoopste 500grammers op €25-€30 zit je al gauw boven de €100 voor deze set. Dat ga ík met m'n €200 budget niet aan 1 pakket uitgeven...
komt neer op € 39,75 per cake,
best goed te doen dacht ik zo![]()
Dit pakket ziet er zeker heel mooi uit, maar waar het nou echt om gaat is niet het uiterlijk, maar het innerlijk! Hoe groot, mooi, en dik zo'n batterij er uit kan zien, zo slecht kunnen de effecten zijn. Ik wacht met een reactie plaatsen tot er meer bekend is over dit product. Het ziet er heel mooi uit moet ik zeggen, maar dat zegt niets over of het 't geld waard is.