Full House Poker

Waar kunnen we dat dan uit afleiden?

De ruitcake heeft maar 25 tubes , deze kan dus maar max.375 gram PTS
bevatten.

Er staat zo'n kenmerk op, maar naar mijn weten is dat een indicatie voor maximale vulling in een grotere cake vanwege de 500gramsregeling, daarvoor hoeft ie geen 500 gram te bevatten. :wink:

Er staat zo'n kenmerk op, maar naar mijn weten is dat een indicatie voor maximale vulling in een grotere cake vanwege de 500gramsregeling, daarvoor hoeft ie geen 500 gram te bevatten. :wink:

"Zo'n kenmerk op"

er staat "maximum" op en daarmee bedoelen ze meestal 500 gram bedoelt mattenfreak ;)

maar ik heb ff nog beter gekeken:

er zit een sticker op met: "powder maximum 500 gram"

dus het zijn gewoon 4 "500-grammers" punt

Laatst bewerkt:
Dat had ik al gezien Mike , beetje vorm van misleiding , je
ziet het aan de reakties hier , men spreekt gelijk al over 4 x 500 grammers ,terwijl
dit niet aan de orde is.

:bye:

"Zo'n kenmerk op"

er staat "maximum" op en daarmee bedoelen ze meestal 500 gram bedoelt mattenfreak ;)

maar ik heb ff nog beter gekeken:

er zit een sticker op met: "powder maximum 500 gram"

dus het zijn gewoon 4 "500-grammers" punt

Een cake met 25 tubes kan en mag GEEN 500 gram PTS bevatten.

Word behoorlijk veel gereageerd in dit topic op deze uniek gevormde cakes.
Met een beetje leuke uitwerking hebben ze hier een hit te pakken denk ik.

Over dat power maxium wil niet zeggen dat de cake 500 gram is. De cake is tot max gevult dus als die 25 schoten is dan is die tot 375 gram gevuld.

hehe, nou ja;met de goedkoopste 500grammers op €25-€30 zit je al gauw boven de €100 voor deze set. Dat ga ík met m'n €200 budget niet aan 1 pakket uitgeven...

Ik dacht dat je budget 500 euro was:p

Ik vind het helemaal geen hoge prijs, als je kijkt hoe goed proline is met effecten lijkt het me dat je er van uit kan gaan dat dit pakket geen tegenvaller kan zijn.

komt neer op € 39,75 per cake,
best goed te doen dacht ik zo :)

Eerst de filmpjes maar eens afwachten ,het zou best wel eens een schot
in de roos kunnen zijn , maar anderzijds zou het ook wel eens op een
teleurstelling kunnen uitlopen.

Kwa vormgeving zien de cakes er wel gelikt uit.

Maar ik koop geen blok voor het uiterlijk , het gaat er bij mij om wat
er uitkomt.

160 Euro is voor velen toch een hoop geld !!
Afwachten maar !!!

Grtz:bye:
Mek

Als 1 cake tegenvalt zal ik zowiezo afhaken want dan is die ene cake misschien voor jou 25 euro waard dan valt de rest weer duurder uit.

Mensen ik meld mij ook maar weer eens,
ik moet zeggen dat het er goed uit ziet!

Nu afwachten tot de demo's zou ik zeggen.

Dit pakket ziet er zeker heel mooi uit, maar waar het nou echt om gaat is niet het uiterlijk, maar het innerlijk! Hoe groot, mooi, en dik zo'n batterij er uit kan zien, zo slecht kunnen de effecten zijn. Ik wacht met een reactie plaatsen tot er meer bekend is over dit product. Het ziet er heel mooi uit moet ik zeggen, maar dat zegt niets over of het 't geld waard is.

Dit pakket ziet er zeker heel mooi uit, maar waar het nou echt om gaat is niet het uiterlijk, maar het innerlijk! Hoe groot, mooi, en dik zo'n batterij er uit kan zien, zo slecht kunnen de effecten zijn. Ik wacht met een reactie plaatsen tot er meer bekend is over dit product. Het ziet er heel mooi uit moet ik zeggen, maar dat zegt niets over of het 't geld waard is.

Terechte opmerking Ruben, en zo is het ook.
Zelf verwacht ik veel van dit pakket en de andere nieuwkomers, want ik vind dat GBV de laatste jaren prima cake,s in het assortiment heeft zitten.
Zeker waar het om de 500 grammers gaat.
Ben benieuwd naar de demo die straks gaat komen

Is ook nog te overzien alleen je moet het per pakket kopen en dan loopt de prijs toch hoog op. Voor dat geld kan je wel mooie 500 grammers krijgen alleen je kan er ook een hele collectie van kopen :rolleyes:

deze info staat er op avp
Artikelnaam: Full House Poker
Maximaal Netto Kruitgewicht:
- Hart; 465 gram
- Klaver; 450 gram
- Ruit; 375 gram
- Schoppen; 495 gram
Verpakkings eenheid: NNB
Aantal schoten:
- Hart; 31 shots
- Klaver; 30 shots
- Ruit; 25 shots