FU (Fireworks University)

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1882
Artikelnaam: FU (Fireworks University) 144sh
Netto kruitgewicht: 1926 gram
Aantal schoten: 144 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: 144 schots Flowerbed, 25mm, 2kg kruit. Back to school en leer 16 unieke academische effecten, watch and learn wat wij uit 25mm tubes halen!
Max. tube diameter: 25 mm
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 149,00
Adviesprijs: € 119,00
Adviesprijs: € 109,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

1882_box.jpg

Demo 2019:

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als dit productie is, dan krijgen ze bij Broekhoff een duimpje van mij, zeker omdat dze doos nog geen acht tientjes kost :thumbup:

Deze houd ik in de gaten. Mooie bak, tempo had wel iets hoger gemogen. Nu "sta" je toch net even te lang te wachten op wat er komt ...

Gave box zeg! Veel verschillende effecten. Als die in de straat ook zo presteert is €80,- echt geen geld.

Mijn filmpje van de Fu geschoten tijdens demo van Euregio Feuerwerk 2018. Mooie heldere kleuren wel veel verschil in de boeketten soms. Tempo is prima!!

Vond de effecten wat klein over komen tijdens de demo, maar de kleuren waren dik in orde en vrij vol. Voor het geld haal je zeker een leuke box in huis.

Toch wel een interessant boxje voor dat geld. Kleuren zien er zeker goed uit ook op film, flinke variatie.
Wel jammer dat de boeketten zo verschillend zijn, niet heel constant goed. In ieder geval al wel benieuwd naar de straatfilms.

pppfff... ik zag het filmpje in de openingspost en dacht: donders! Maar nu ik de filmpjes hierboven van de demo heb gezien haak ik af. Liever 80 euro in de zak houden dan hier aan uitgeven. Enige wat nog kan is dat het nog wat nat is misschien. Dus misschien toch in het nieuwe jaar wat straatfilms kijken om te zien of hij echt zo blijft of nog wat verbeterd.

Niks nieuws toch dat je een china film met een korrel zout moet nemen.Vind het alsnog een prima box voor dat geld.

Idd zo goed dat ik de box heb besteld als Black Friday deal bij expert. Gratis box de Takezo Tensei erbij. Dit is echt leuk voor in de vooravond.

Laatst bewerkt:
Niks nieuws toch dat je een china film met een korrel zout moet nemen.Vind het alsnog een prima box voor dat geld.

Niks nieuws inderdaad, maar voor mij wel dé reden eerst een demo af te wachten voordat ik tot koop zal overgaan. In dit geval vind ik hem niet het geld waard.

Back
Bovenaan