Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En die effecten noem jij dan niet mager? Vergelijking is ook niet op z'n plek want dit is een totaal andere cake.
Heb je zelf wel Royal gehad? Omdat je het rommel noemt? Misschien is de FU iets minder door het ontbreken van de harde burst die bij de 2 andere lijnen wel aanwezig is. Snap niet dat je de effecten van Royal niet vol/groot vind. De cakes van Royal hebben namelijk bijna allemaal een vol/groot effect vergelijkbaar met profblokken. Heb ook genoeg vergelijkingsmateriaal gehad zoals wolff, lidu, broekhoff, gala etc. Maar goed, ieder zijn mening![]()
Dan heb je dit blokje niet echt gehad, k weet de vergelijkiung is misschien wat scheef. Maar het ging om de peonies. En ik ben gewoon geen fan van royal producten klaar![]()
Dan heb je dit blokje niet echt gehad, k weet de vergelijkiung is misschien wat scheef. Maar het ging om de peonies. En ik ben gewoon geen fan van royal producten klaar![]()
Dat je mening niet geaccepteerd wordt is natuurlijk onzin. Volgens mij komt mijn post van 24 op oktober om 22:23 er toch echt op neer dat onze meningen duidelijk verschillen en dat dat prima is.
De film die jij laat zien van Midnight Delight vind ik ook mager. Ik heb deze vorig jaar echt gehad en toen vond ik hem stukken beter presteren dan wat ik op die film zie. Hopelijk is dit ook het geval bij Freezing Steel![]()
Ik heb em besteld, op de gok.
Maar ik vind hem best leuk, misschien in combi met andere cakes?![]()
Zou ik zelf ook doen denk ik, hij is misschien wat traag om alleen te schieten. Zou hem wel met iets schieten wat de kleuren van deze cake goed tot hun recht doet komen, want dat is het sterke punt van deze cake. Nog mooier zou het zijn als alle 6 de kleuren in één peony zaten![]()