Freezing Steel

ik vind het een mooie bakje .
Leuke peony en de crackling tail spreekt me ook aan.
Finale is ook goed te doen en niet storend in deze cake zoals de crackling in veel cakes wel is.
Prijs is wat mij betreft ook wel in orde.
Met een leuke korting zeker het overwegen waard.

En die effecten noem jij dan niet mager? Vergelijking is ook niet op z'n plek want dit is een totaal andere cake.

Heb je zelf wel Royal gehad? Omdat je het rommel noemt? Misschien is de FU iets minder door het ontbreken van de harde burst die bij de 2 andere lijnen wel aanwezig is. Snap niet dat je de effecten van Royal niet vol/groot vind. De cakes van Royal hebben namelijk bijna allemaal een vol/groot effect vergelijkbaar met profblokken. Heb ook genoeg vergelijkingsmateriaal gehad zoals wolff, lidu, broekhoff, gala etc. Maar goed, ieder zijn mening :)

En die effecten noem jij dan niet mager? Vergelijking is ook niet op z'n plek want dit is een totaal andere cake.

Heb je zelf wel Royal gehad? Omdat je het rommel noemt? Misschien is de FU iets minder door het ontbreken van de harde burst die bij de 2 andere lijnen wel aanwezig is. Snap niet dat je de effecten van Royal niet vol/groot vind. De cakes van Royal hebben namelijk bijna allemaal een vol/groot effect vergelijkbaar met profblokken. Heb ook genoeg vergelijkingsmateriaal gehad zoals wolff, lidu, broekhoff, gala etc. Maar goed, ieder zijn mening :)

Dan heb je dit blokje niet echt gehad, k weet de vergelijkiung is misschien wat scheef. Maar het ging om de peonies. En ik ben gewoon geen fan van royal producten klaar :p

Ow dat mag wel hoor, zolang je deze ook maar onderbouwd....gewoon zeggen ik vind het 3x niets en het is rommel, dat kan er bij mij (en bij de anderen dus ook) niet in.
Zelf vind ik dat er veel goede producten tegenwoordig op de markt zijn, waaronder ook Royal. Ik vind zeker niet alle producten goed, maar dat zal smaak zijn :p

Dan heb je dit blokje niet echt gehad, k weet de vergelijkiung is misschien wat scheef. Maar het ging om de peonies. En ik ben gewoon geen fan van royal producten klaar :p

Snap je punt best, met de vergelijking. Ik denk dat het zo heel moeilijk oordelen is als je 2 films van 2 verschillende importeurs die allebei op verschillende afstanden zijn gefilmd met verschillende camera's, vergelijkt. Maar zoals Bassie zegt. Noem het dan geen rommel want dat is het niet. Ik ben ook geen fan van Bon maar ga het dit jaar stiekem toch maar eens testen dan snap ik misschien wat je bedoeld:rolleyes:

Dat je mening niet geaccepteerd wordt is natuurlijk onzin. Volgens mij komt mijn post van 24 op oktober om 22:23 er toch echt op neer dat onze meningen duidelijk verschillen en dat dat prima is.

De film die jij laat zien van Midnight Delight vind ik ook mager. Ik heb deze vorig jaar echt gehad en toen vond ik hem stukken beter presteren dan wat ik op die film zie. Hopelijk is dit ook het geval bij Freezing Steel :)

Stefan, toevallig weet ik dat dit je eerste jaar is, waar je wat grotere cakes neemt.
Na bonnenactie van 4all.

Dus zown uitspraak is zeker niet op zijn plaats.

Mja jou mening, en filmpje die je stuurd is een opgef*kte china cake

Dat je mening niet geaccepteerd wordt is natuurlijk onzin. Volgens mij komt mijn post van 24 op oktober om 22:23 er toch echt op neer dat onze meningen duidelijk verschillen en dat dat prima is.

De film die jij laat zien van Midnight Delight vind ik ook mager. Ik heb deze vorig jaar echt gehad en toen vond ik hem stukken beter presteren dan wat ik op die film zie. Hopelijk is dit ook het geval bij Freezing Steel :)

Laten we dat hopen en maak een mooie straatfilmpje :) Dan zal ik mijn oordeel nog eens bijstellen.

Probeer de waaiers van Royal maar eens (Hot Chains, Exploding box), dan stel jeje mening wel weer bij ;)

Anyway, opzicht een aardige peony cake waarbij de (crackling)tails zich onderscheidt, hopelijk is de burst ook gruwelijk hard (zoals deze bij peony cakes moet/hoort te zijn). Ben zelf meer fan van de palmcake ''Passion Flower'', maargoed is dan ook een andere cake en een kwestie van smaak..

Zojuist 5 berichten verwijderd met posts die gaan over honden op vuurwerkfilmpjes....lijkt mij dat dit niets toevoegd aan dit topic...graag wel ontopic dus :D Bedankt!

Ik heb em besteld, op de gok.

Maar ik vind hem best leuk, misschien in combi met andere cakes?:p

Ik heb em besteld, op de gok.

Maar ik vind hem best leuk, misschien in combi met andere cakes?:p

Zou ik zelf ook doen denk ik, hij is misschien wat traag om alleen te schieten. Zou hem wel met iets schieten wat de kleuren van deze cake goed tot hun recht doet komen, want dat is het sterke punt van deze cake. Nog mooier zou het zijn als alle 6 de kleuren in één peony zaten :)

Zou ik zelf ook doen denk ik, hij is misschien wat traag om alleen te schieten. Zou hem wel met iets schieten wat de kleuren van deze cake goed tot hun recht doet komen, want dat is het sterke punt van deze cake. Nog mooier zou het zijn als alle 6 de kleuren in één peony zaten :)

Heb je de passion flower toevallig ook gefilmd?
En alle andere nieuwe potten?:p

Back ontopic:p

heb hem dit jaar gratis maar royal fireworks zit volgens mij wel goed had er vorig jaar 11 of 12 en dit jaar komen er 20 , ver het algemeen is royal denk ik wel upcoming

Kijk deze had ik op de demo gemist, doordat ik wat later was...ziet er wel goed uit hoor! Leuke crackling tail en nette effecten! :D

Deze cake vanavond gezien en hij is echt mooi! grote boeketten heerlijke burst presteerde goed met de matige wind hier in zwolle

Pff, dit is een kleurencake als ik eerlijk gezegd nog miste bij Royal. En wat voor eentje dan meteen...een beauty, en dat voor een zacht prijsje *kwijl* Gaat op de lijst voor volgend jaar!

Back
Bovenaan