Freezing Steel

Ik ben van plan om de Sun and Planets aan te schaffen uit de Garden Collection. Heeft de Freezing steel dezelfde kleuren? Of is deze toch nog anders? Op filmpjes is het moeilijk te beoordelen. De Freezing Steel heeft mij in ieder geval overtuigd op de laatste demo, maar twee keer dezelfde effecten hoeft voor mij niet.

Deze cakes zijn duidelijk anders.

Effecten Freezing steel: crackling tail to red &blue, to purple & lemon, to yellow and green, to chrysanthemum

Effecten Sun and Planets: comet tail to red/blue & white strobe, to purple/orange & green strobe.

Ook heeft de Sun and Planets meerdere salvo's en schiet de Freezing Steel 1 voor 1+finale.

Goede grootte boeketten, hoewel niet opvallend groot, en mooie goed uitgewerkte kleuren, hoewel niet opvallend fel/helder. Gewoon een goede, bijzonder gekleurde peonycake met ietsje minder 'wow'factor dan gehoopt.

Goede grootte boeketten, hoewel niet opvallend groot, en mooie goed uitgewerkte kleuren, hoewel niet opvallend fel/helder. Gewoon een goede, bijzonder gekleurde peonycake met ietsje minder 'wow'factor dan gehoopt.

Ja ben het wel met je eens de kleuren waren een beetje flets naar mijn idee.

Deze gratis gehad bij een besteling en was mooi maar boeket grote viel beetje tegen inderdaad. Als ik dan kijk naar Midnight mania en andere cakes die ik had. Kleuren waren wel mooi. Maar als ik de filmpjes bekijk van het jaar daarvoor was hij toen net iets beter.

Inmiddels vernomen dat dit artikel uit het Royal-assortiment is en er enkel nog restvoorraden zullen worden verkocht.

Inmiddels vernomen dat dit artikel uit het Royal-assortiment is en er enkel nog restvoorraden zullen worden verkocht.

Onbegrijpelijk, echt een topper voor de prijs. Mooie heldere kleuren en goede afwisseling voor zijn klein blokkie. Hoop dat ik hem nog ergens tegen het lijf loop.

Mocht je deze nog ergens tegenkomen voor een leuk prijsje, en je bent gek op kleurtjes, neem maar mee hoor. Het is een hele mooie!

Back
Bovenaan