Freezing Steel

RF JEROEN

VWC lid
Artikelnummer: RFC141101
Artikelnaam: Freezing Steel
Bruto Gewicht: 2080 gram
Netto Kruitgewicht: 355 gram
Aantal Schoten: 25
Karton inhoud: 6/1
Effectomschrijving:
A:crackling tail to red &blue
B:crackling tail to purple & lemon
C:crackling tail to yellow and green
D:crackling tail to chrysanthemum

Tijdsduur: volgt
Stijghoogte: volgt
Richtprijs: €28,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

VuurwerkQR407.png
VuurwerkQR408.png

Vuurwerk presented by Royal Fireworks®

Misschien (hopelijk) geeft de film een vertekend beeld. De boeketten komen inderdaad vrij klein over, wat zonde is. De effectomschrijving klinkt mij als muziek in de oren, omdat de cake erg mooie kleurencombinaties bevat. Ook deze komen op de film echter niet zo goed tot hun recht.
De tails vind ik een leuke toevoeging.

Ben benieuwd hoe deze in Nederland presteert, hopelijk iets beter dan op de film hierboven. Als het goed uitgewerkt is kan het voor €29 een hele mooie cake worden die ik graag op mijn lijstje zie.

Dus?? Hoezo kleine boeketten? Weet hij op welke afstand deze is gefilmd....eerst maar live beelden afwachten voordat ik een mening vorm

Dat zal best maar beetje standaart peonies wordt ik niet warm van hoor. alleen mooie crackling tail. koop liever bonfireworks voor dit geld..

wees blij; eindelijk een cake met "standaard" (bijzondere kleuren, magoe, jouw woorden) peonies ipv 't constante goud met blauw en die eeuwige waves met blink.

wees blij; eindelijk een cake met "standaard" (bijzondere kleuren, magoe, jouw woorden) peonies ipv 't constante goud met blauw en die eeuwige waves met blink.

Helemaal mee eens, lijkt of de standaard peony tegenwoordig niet meer gewaardeerd wordt. Dit is toch wel één van mijn favoriete effecten.

@Gigabom: Ik weet dat hij vanaf grote afstand gefilmd is, maar dat geldt voor alle films en dan zie ik toch nog steeds wel degelijk verschil tussen deze films.

Topic is net 20 minuten geopend en heb nu al 3 berichten moeten verwijderen voor off-topic berichten.
Graag weer ontopic nu over de Freezing Steel.

Volgens mij wordt ook vergeten datpaars, geel, lemon en groen kortbrandende kleuren zijn. Nadeel van deze kleuren is dat ze sneller weg zijn dan blauw, goud en rood met als gevolg kleiner ogende boeketten. Hoort er nu eenmaal bij.

Deze zal het in de straat ongetwijfeld goed doen.

Helemaal mee eens, lijkt of de standaard peony tegenwoordig niet meer gewaardeerd wordt. Dit is toch wel één van mijn favoriete effecten.

@Gigabom: Ik weet dat hij vanaf grote afstand gefilmd is, maar dat geldt voor alle films en dan zie ik toch nog steeds wel degelijk verschil tussen deze films.

Daar zijn juist al teveel cakes van en dit is weer zo'n standaard saai bakje voor een veel te hoge prijs, niks bijzonders, wat bij het meeste royal fireworks spul zo is.

Als Royal niks bijzonders heeft welke importeur dan nog wel? Als deze keurige prijs te hoog is welke prijs is dat dan niet? Vind het zelf een prima cake. Mooie crackling tail met mooie kleuren combi's. Nog even live zien en dan ben ik wel om.

Daar zijn juist al teveel cakes van en dit is weer zo'n standaard saai bakje voor een veel te hoge prijs, niks bijzonders, wat bij het meeste royal fireworks spul zo is.

Daar zijn we het dan niet over eens. :wink: Vuurwerk blijft natuurlijk ook een kwestie van smaak, wat de een prachtig vindt, vindt de ander geen bal aan.
Naar mijn mening zijn er tegenwoordig te weinig blokken die zich echt richten op enkel het peony effect.

De crackling finale die je in de betreffende cake zit had ik liever gezien als een salvo van de verschillende kleuren peony's die je in deze cake ziet.

Acja jullie mening maar ik vind het 3x niks al die rommel van royal :P duur en. Magere effecten wat hier ook weer duidelijk te zien is

Denk dat je te snel oordeelt?

1. Dit is als ik het goed zie en China filmpje, erg onduidelijk.
2. Er is nergens aan af te zien hoe groot het effect is, geen referentiepunt en volgens mij is de afstand ook vrij groot...

Acja jullie mening maar ik vind het 3x niks al die rommel van royal :P duur en. Magere effecten wat hier ook weer duidelijk te zien is

Hoe kan het dan toch dat het overal bij de detailisten goed word verkocht.
Lijkt me sterk dat het alleen aan het uiterlijk ligt.

Ieder natuurlijk zijn eigen mening,Alle respect daarvoor.
Maar vind je uitspraak >Al die rommel van Royal< kant nog wal slaan.

Maar laten we lekker ontopic blijven en verder geen probleem ervan maken:p

This te zien dat je je enkel verdiept hebt in ''Bonfireworks''

Kijk is even goed. Vind dit toch wel beter dan bonfire hoor.

Je betaald meer, maar dan heb je ook betere burst. (der word gewerkt aan de fu collection:p)

En laat royal nou lekker actief zijn op het forum...
En niet steeds producten afkeuren....

Het is je mening, en die respecteer ik gewoon hoor.

:bye:

Dat zal best maar beetje standaart peonies wordt ik niet warm van hoor. alleen mooie crackling tail. koop liever bonfireworks voor dit geld..

Heeft bonfire dan een cake met crackling tail en colour peonies....volgens mij niet. En dan zijn we appels met peren aan het vergelijken...

Back
Bovenaan