Freestyle

Deze pot gratis gekregen bij ANO ipv de colorfull palmtree die ik eigenlijk zou krijgen, ben beniewd!

Laatst bewerkt:
Deze pot gratis gekregen bij ANO ipv de colorfull palmtree die ik eigenlijk zou krijgen, ben beniewd!

Dan heb je een goede vervanger gekregen. Ik heb hem vanavond gezien. Top! Vooral de spinners kwamen mij een stuk beter over dan op de film.

Die spinners waren heel erg mooi! Kleuren wel wat anders dan op het demofilmpje, en schoot afwisselend met 3 of 5 meen ik? Geen gigantische boeketten maar wel goed harde burst. Mooi bakkie hoor.

Die spinners waren heel erg mooi! Kleuren wel wat anders dan op het demofilmpje, en schoot afwisselend met 3 of 5 meen ik? Geen gigantische boeketten maar wel goed harde burst. Mooi bakkie hoor.

Zelfde ervaring als Richardus hier. Heel anders dan op de film, maar zeker een leuke cake. Gelukkig stegen de bombettes tot goede hoogte en klapten ze niet vlak na de lancering, zoals op het China filmpje. Kortom, leuke cake :)

Ik deel die mening niet, hij was hier rommelig en 1 keer in een salvo kwam er een enkele tube tot ontbranding en echt een seconde of twee later de rest van die rij. De uitwerkingen in de lucht waren echt niet in ëén lijn en kwamen daardoor nog extra rommelig over, spinners waren wel okay, maar daar geef ik niet bijna 50 euro voor uit en ik denk dat ik royal daar over ga aanschrijven. Zal jullie op de hoogte houden op een eventuele reactie van die kant.

Misschien haastklus van de Chinezen om toch nog op tijd te leveren? Misschien dat daarom ook moeilijker kleuren als roze en geel misten?

Deze pot in mijn show gehad, tijden de pré finale. Ik deel de meningen van Richardus, Pyroguy en Torr hierin. Mooie spinners en felle heldere kleuren. In het filmpje zijn de bursts van deze cake er goed tussenuit te halen. Ook is goed te zien dat alle niet altijd netjes op rij in de lucht 'hangt'. Er is zelfs eentje rond die echt giga hoog door schiet!

Rond 4:13 (uitschieter van deze cake rond 4:24)

Vond het eigenlijk ook niet een al beste bak, hij kwam erg rommelig over. Verschillende stijghoogtes en diverse spinners die het niet deden.

Vond hem zeker het geld niet waard.

Live niet gezien maar zo op de beelden hierboven vind ik het een redelijke cake, aardige spinners met normale boeketten, zelf zou ik geen alternatief weten dus voor een fan-shape met spinners lijkt me dit een goede keus. :)

klopt het dat deze cake voor een deel niet is afgegaan? Want ik zie de rijen niet volledig gaan altijd.
Verder vind ik deze cake echt wel mooi. Spinners zijn best redelijk en ook de multicolor peony zijn leuk. Deze combinatie heb ik niet veel gezien. Ik heb enorm staan twijfelen of ik deze erbij zou nemen, uiteindelijk niet gedaan vanwege budget overschrijden. Ik ga hem wel onthouden.
greetzz

Het lijkt erop of ze er ipv spinner to peony, losse spinners en peonies in hebben gedaan. Dus om en om. Dit is volgens mij niet zoqls de datasheet. Zal het eens uitzoeken..

Het lijkt erop of ze er ipv spinner to peony, losse spinners en peonies in hebben gedaan. Dus om en om. Dit is volgens mij niet zoqls de datasheet. Zal het eens uitzoeken..

Hij is spinning to peony alleen heeft de peony een duidelijke vertraging en is niet om en om.

Flopper van het jaar.. kwam op 3:20 langs in onze show.. spinners waren goed maar daarna... en niet eens telkens 5 tegelijk... zonde van de 50 eurootjes geweest.

Ik geef de vorige poster gelijk, hier mijn bijdrage van deze dure cake die bizar tegen viel :

het is gewoon bijna grappig zo slecht als hij is. Het is niet echt des royals zeg maar om zoiets af te leveren. Ik mag hopen dat dit niet bij iedereen zo is geweest?
Normaal staat Royal bij mij in ieder geval voor kwaliteit en zekerheid. Bij deze cake is dat ff weggevallen denk ik.
greetzz

Back
Bovenaan