Freestyle

het is gewoon bijna grappig zo slecht als hij is. Het is niet echt des royals zeg maar om zoiets af te leveren. Ik mag hopen dat dit niet bij iedereen zo is geweest?

Filmpje opsturen via pm naar Royal en dan eens kijken of je een reactie terug krijgt want deze cake was wel; heel slecht voor 50 euro !

Na alle negatieve reacties van hierboven heb ik overwogen om mijn bestelde exemplaar te annuleren.
Heb het niet gedaan, vooral omdat ik hem toch met flinke korting had besteld.
Voor de zekerheid wel vroeg in de avond geschoten.
Nou, dat bleek achteraf niet nodig, want het was een topding!
Dikke spinning tails en mooie kleuren in de boeketten.
Zeker één van de toppers van de avond!
Vreemde ervaring, als je verwacht dat je met een matig product te maken hebt, en vervolgens overdonderd wordt door een bak vol geweld. Ik kon het eigenlijk nauwelijks geloven?! :bonk:

welk productiejaar had je? Vorig jaar was er volgens mij spul heel laat binnen dus zal het misschien goed vochtig geweest zijn? Als het een jaar de tijd heeft om te drogen dan zal het wel beter zijn geworden.
misschien verklaard dit het?
greetzz

Hier is geen 2014 versie van naar mijn weten, dus gewoon de 2013 variant. Een jaartje drogen doet soms wonderen...

Mijn pa heeft ze een mail gestuurd met een link van een filmpje erbij, hij heeft nog geen reactie terug. Misschien door de drukte maar hij heeft nog geen reactie terug..

Drukte is behoorlijk voorbij maar mijn pa heeft nog steeds niets gehoord, wel klasse service van royal :bonk:

Back
Bovenaan