Freestyle

Ik ben erg benieuwd naar deze cake op de demo, ook al staat hij in een dal. als ik op het gehoor afga, knalt hij toch erg snel,, of hij schiet enorm snel uit de tubes, maar de tijd tussen het schieten en de burst lijkt me erg kort.

Lijkt laag op het filmpje, maar tijdens het filmen stond die cake in een dal.
hij komt dus werkelijk hoger dan op filmpje :wink:

Laten we hopen dat dit filmpje versnelt is, in tegenstelling tot andere importeurs die filmpje vertragen. Dat zou verklaren waarom hij zo snel lijkt te klappen na het afvuren. Dan zou deze waaier een regelrechte topper zijn:)

Poeh, balen dat deze niet komt. Had me er erg op verheugd en weet zo gauw eigenlijk geen vervanger. Zijn er wel meer waaiers met van die swirling tails? Qua waaier met heldere kleuren kan ik enkel op Kneiterhard van Lesli en Freestyle van Hardix komen...

Klopt! ik heb ook bericht gekregen dat ze toch zijn binnen gekomen.
Weer een mooie cake erbij voor dit jaar!

Ik heb hem bij edraket uit apeldoorn ook al gezien. Eens zien of ik deze er nog bij neem in de losse verkoop. Is wel een retevette bak namelijk.
greetzz

Toch een nog een meevaller voor Royal. Ook maar meteen op de lijst deze. Topper! Al zeg ik het zelf. Gneheheh..

Ik begrijp dat er van een aantal artikelen alsnog wat binnen gekomen is. Naast deze weet ik niet welke nog meer. Ik kan wel zeggen dat de voorraad beperkt is.

Ik wist ook niet wat ik zag toen ik vanmorgen de pallet af ging laden. Gaaf toch :) Een aangename verrassing die Royal zeker wel verdiend heeft na alle tegenslag.

Deze cake vannacht ook mee genomen bij herman de haan, als vervanger voor rock the show van rubro!
Ziet er goed uit op de film, en hij is dus vollop verkrijgbaar

Back
Bovenaan