Freestyle

RF JEROEN

VWC lid
Artikelnummer: RFC141308
Artikelnaam: Freestyle
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 420 gram
Kaliber: 25mm
Aantal Schoten: 35
Karton inhoud: 4/1
Effectomschrijving:
silver rotation tail to purple, lemon, green glitter
silver rotation tail to purple, lemon, white glitter

Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 49,95

Bijlagen

• freestyle-royalfireworks.jpg
    freestyle-royalfireworks.jpg
    90,7 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Lijkt me ook echt super! ben erg benieuwd naar de beelden.
Als deze net zo presteert als de blokken van vorig jaar uit de galaxy lijn komt het volgens mij wel goed!!

Word dit nou de waaier versie van de wel bekende fire emblem? zier er ook weer gelikt uit !

Wordt erg warm van deze samenstelling.
Niet zo zeer van de spinning tail maar van de kleuren.
Lemon en purple.
Dat zijn 2 kleuren die bij Royal altijd goed uit de verf komen!
Ik ben ook na deze cake erg benieuwd.

komt me over als een aparte bak .
ik ben benieuwt .
trouwens silver rotation tail is dat niet gewoon een silver spinner ?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de spinners op dit filmpje niet super goed uit de verf vind komen.
Ze spinnen niet door en ontploffen vrij snel. Verder zijn de kleuren natuurlijk wel echt goed.
Ik ben heel benieuwd naar de demo filmpjes komende maand. Royal heeft me nieuwsgierig gemaakt en misschien moet ik zelf maar eens afreizen naar de demo...
greetzz

Mooi maar wel wat aan de dure kant. 50 euro in die paar seconden weg. Dan heeft de horizon of holland toch de voorkeur. Al is deze efect natuurlijk heel anders :)

Mogen we hier het volledig filmpje ook al van, Jeroen? Dit vind ik met de preview al zo'n prachtbak dat ik denk met zekerheid te kunnen zeggen dat ik hem aanschaf. Prachtige kleuren, mooie swirls en dat in fanshape. Lekkel Lekkel!

edit: oh, ik moet nog even met de hype van het moment meedoen door te zeggen dat deze natuurlijk veeeeeeels te duur is met z'n 50e. voor 35shots en 400gram! Een doorlontbak van 2kg hiermee zou wel €250 gaan kosten! Nou, dan laat ik al het vuurwerk gewoon maar staan! :bonk:

Geintje, Jeroen. Normale prijs voor zulke kleuren/effecten en de waaiervorm. Ik leg het er graag voor neer :wink:

Laatst bewerkt:
heb een voorgevoel dat deze een behoorlijk harde burst heeft. ben ook wel een fan van spinners. 50 euro tja, waaiers zijn toch vaak het hoogst geprijst dus dan valt in mijn ogen 50 harstikke mee. denk dat de spinners op de demo wel langer doorgaan. we zullen zien!

Back
Bovenaan