Freestyle

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 4247
Artikelnaam: Freestyle
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 399 gram
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving: Deze grote waaier schiet 6x 5 schoten in de meest unieke kleurencombinaties die in Nederland verkrijgbaar zijn.
Tijdsduur: 20 - 25 sec.
Stijghoogte: 15 - 20 meter
Kartoninhoud: 6/1
Richtprijs: €. 47,50

4247_freestyle.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Stop enkel die blink met dahlia in een cake in ik ben gelukkig! Wat een prachtige kleuren warden dat gisteren :)

Goedemorgen zeg wat een schitterende kleuren parade heeft deze cake zeg, fenomenaal gewoon. En eerlijk gezegd ben ik nooit een waaier freak geweest maar voor deze maak ik een uitzondering !

Hier zitten wel echt heel bijzondere kleuren en kleurcombinaties in. Voor aanschaf twijfel ik wat, omdat die kleurwaaier van Royal (heette die niet ook Freestyle) er ook nog is en die swirl tails heeft, en de prijs hiervan ligt op net zo een niet-laag niveau (echt hoog vind ik het ook niet). Tja, waarschijnlijk ga ik toch overstag om deze ook te kopen omdat ik die kleuren echt eens in het echt wil zien!

Hier zitten wel echt heel bijzondere kleuren en kleurcombinaties in. Voor aanschaf twijfel ik wat, omdat die kleurwaaier van Royal (heette die niet ook Freestyle) er ook nog is en die swirl tails heeft, en de prijs hiervan ligt op net zo een niet-laag niveau (echt hoog vind ik het ook niet). Tja, waarschijnlijk ga ik toch overstag om deze ook te kopen omdat ik die kleuren echt eens in het echt wil zien!

Richardus, check Surrender (ook uit de titanium collectie) ook eens.

Heel prima waaier dit.. mooie kleuren, prima boeketten..
Als je 'm voor een leuke prijs kunt meenemen is dat zeker aan te raden.

Back
Bovenaan