Freestyle 5000 max charge box

Hier presteerde hij top!
Hij stond vóór de Cruel Traction en iedereen was zeer onder de indruk van de grote verscheidenheid aan effecten, de snelheid en rust op de juiste momenten en de finale!
Ik heb hem gratis bij mijn bestelling mogen ontvangen maar zou er zeker niet verdrietig om geweest zijn als ik ervoor betaald zou hebben.

Hier presteerde hij top!
Hij stond vóór de Cruel Traction en iedereen was zeer onder de indruk van de grote verscheidenheid aan effecten, de snelheid en rust op de juiste momenten en de finale!
Ik heb hem gratis bij mijn bestelling mogen ontvangen maar zou er zeker niet verdrietig om geweest zijn als ik ervoor betaald zou hebben.

Ging deze over jou ct heen? Kan het me niet voorstellen. Mijn effecten waren gewoon niet zoals het hoort.

Ik zit net voor de zekerheid ff een whatsapp filmpje terug te kijken. Dit kan je gewoon niet maken voor dit geld.

Zal morgen mijn filmpje op dit forum zetten. Als ik hem "normaal" doorgelond had was hij wss wat te zacht. Ik heb er voor gekozen om vanaf cake 3 2 cakes per keer laten gaan. Vondt hem op die manier wat mooier ben niet van het drukke.

Finalecake. Fluiters dus niet tegelijk, maar gingen zo wel door merg en been. Hele hoge fluit.

Bla bla bla met je speciale methode hahaha
Net wat info gekregen van Vuurwerktotaal, ook de afmeting van de box werd genoemd. Hij zei het volgende:

De afmetingen van deze box zijn ca. 95 cm breed en 40 cm diep. Wij hebben met veel experimenteren een unieke methode ontwikkeld om ook zonder kooi een heel goed resultaat te behalen. Het is overigens belangrijk dat de burst in verhouding is tot het effect anders kan de burst het effect "kapot" slaan en dat is zonde van het visuele effect. Alle effecten zijn speciaal ontwikkeld om optimaal te presteren in een product zonder kooi. De prijs per 500 gram cake is hierdoor bijzonder voordelig.

Vrijwel elke cake heeft 2 verschillende effecten. Bij sommige cakes bestaat 1 effect zelfs uit 2 verschillende effecten, waar Vuurwerkvisie mee begonnen is! Er zit een heel veel verschillende kleuren in deze box, ook kleuren die niet vaak voorkomen in het vuurwerk. Daarnaast een multicolor dahlia colourchange to yellow, wat absoluut nieuw is in de vuurwerkmarkt!

Al met al een mooie box zoals je op het filmpje kunt zien!

Vind het zelf ook echt een prima box voor deze prijs! nog even een demo afwachten dan maar!

Wat een bak haha, lomp groot, mensen verwachtten heel veel toen we deze erbij pakten, want "groter = beter" volgens velen. Wetende dat dit waarschijnlijk wel tof is, maar niet zal rammen als de andere boxen, heb ik hem bij cake 1 én cake 10 aangestoken. Moet zeggen, hij deed het prima, ging lekker door en de toeschouwers kregen wat ze wilden, waren enthousiast hierover!

Een goede box, maar helemaal een goed beeld heb ik er niet van, omdat ie dus flink door ging hier.

Ik vond sommige cakes zwaar tegen vallen tempo was bij sommige cakes ver te zoeken.
De andere waren aardig. Alleen voor dat geld neem ik volgend jaar wel wat anders👍

Ik heb hem zelf een aantal keer meegemaakt tijdens de jaarwisseling. Had hem zelf (gelukkig) niet aangeschaft. Vond hem te groot, geen kooi, geen zekerheid en te duur. Geen spijt van gehad. Effecten dwarrelde wat door de lucht, geen goede knal, geen spektakel. Gewoon niet de wauw- factor die je verwacht met zo'n formaat doorlontcake.

Wat een bak haha, lomp groot, mensen verwachtten heel veel toen we deze erbij pakten, want "groter = beter" volgens velen. Wetende dat dit waarschijnlijk wel tof is, maar niet zal rammen als de andere boxen, heb ik hem bij cake 1 én cake 10 aangestoken. Moet zeggen, hij deed het prima, ging lekker door en de toeschouwers kregen wat ze wilden, waren enthousiast hierover!

Een goede box, maar helemaal een goed beeld heb ik er niet van, omdat ie dus flink door ging hier.

En de film! Hierbij dus bij cake 1 en cake 10 tegelijk aangestoken, tempo en volgorde is dus ff anders. :)
Crackling mines zijn goed lomp ook trouwens, top!

Back
Bovenaan