Freestyle 5000 max charge box

Mooie box met 10x 500 gram..nog even een extra demo afwachten en dan misschien toch maar op me wishlist van volgend jaar plaatsten.

Ben benieuwd of deze nog ergens geschoten wordt tijdens een demo. Is ook bekend of de Hardstyle en de Gangster wel een kooi hebben? De X-treme Salvo heeft namelijk ook geen kooi.

Hardstyle en gangster hebben beide een kooi.

Maar als je een paar berichten terug leest.. een kooi is helemaal niet nodig want vwt schijnt dus iets bedacht te hebben??

Dit betekent dus dat volgend jaar vuurwerk goedkoper word???

Laatst bewerkt:
Hardstyle en gangster hebben bijna een kooi.

Maar als je een paar berichten terug leest.. een kooi is helemaal niet nodig want vwt schijnt dus iets bedacht te hebben??

Dit betekent dus dat volgend jaar vuurwerk goedkoper word???

Dat mag er dan wel staan, maar ik kan ook nog logisch nadenken. Als het toch niets uitmaakt waarom hebben dan de zowel de Gangster als de Hardstyle dan toch een kooi? Het is immers niet nodig??

Ik hoorde jaren geleden De Kruiterij zeggen dat ze 'special space powder' gebruiken voor hun cakes wat uiteraard geen enkele andere importeur had. Wacht het wel rustig af, als de burstknal net zo goed zal zijn als kooibakken dan mogen de kooien voor altijd weg, is alleen maar pijn in de handjes.

Ik hoorde jaren geleden De Kruiterij zeggen dat ze 'special space powder' gebruiken voor hun cakes wat uiteraard geen enkele andere importeur had. Wacht het wel rustig af, als de burstknal net zo goed zal zijn als kooibakken dan mogen de kooien voor altijd weg, is alleen maar pijn in de handjes.

Ik wacht het ook af.. maar laten we eerlijk zijn vwt heeft tot nu toe nooit teleurgesteld.
kijk naar de Massive bijvoorbeeld. Ik zeg het al heel lang er zijn zoveel stoffen dat ik wel denk dat het mogelijk is wat vwt hier verteld.

Maar jij heb ook gelijk het kan ook een verkooppraatje zijn.

Wolff had het al over vuurwerk van de toekomst en vwt zegt nu dat ze iets hebben gevonden.
Vind het moeilijk we zien het de 31ste.

En waarom de gangster en hardstyle wel een kooi hebben ik heb geen idee dat is mischien omdat ze daar wel flash in gebruiken denk ook wel dat het aan het effect ligt.

Je zou het kunnen checken stel dat de Massive ook geen flash bevat dan is het inderdaad mogelijk wat vwt hier beweerd

Ik wacht het ook af.. maar laten we eerlijk zijn vwt heeft tot nu toe nooit teleurgesteld.
kijk naar de Massive bijvoorbeeld. Ik zeg het al heel lang er zijn zoveel stoffen dat ik wel denk dat het mogelijk is wat vwt hier verteld.

Maar jij heb ook gelijk het kan ook een verkooppraatje zijn.

Wolff had het al over vuurwerk van de toekomst en vwt zegt nu dat ze iets hebben gevonden.
Vind het moeilijk we zien het de 31ste.

En waarom de gangster en hardstyle wel een kooi hebben ik heb geen idee dat is mischien omdat ze daar wel flash in gebruiken denk ook wel dat het aan het effect ligt.

Je zou het kunnen checken stel dat de Massive ook geen flash bevat dan is het inderdaad mogelijk wat vwt hier beweerd

Een heel mooie verkoopverhaal wat VuurwerkMania zegt! Je kan bijna niet een beter antwoord geven. Wat er gewoon word gezegd is dat de burst zogenaamd past bij het effect, niet meer en niet minder. Maar een zelfde soort burstknal en verspreiding als bij cakes die wel +- 2 gram flash bevatten ga je echt niet krijgen. Voor effecten zoals je dat kent met alle toppers heb je die vulling gewoon nodig als je een grote spreiding wilt. Je hebt trouwens ook echt wel meer nodig om een effect kapot te schieten.. Je moet echt geen Hardstylebox etc gaan verwachten.

Ik ben het wel eens met bovenstaande... ongetwijfeld is het een mooie box maar een harde burst en dus een grote spreiding ga je niet zien. Het demo filmpje is weer wel bruut. Als ie zo presteert is het een topper

Is deze box werkelijk nog nergens geschoten? Ik durf er geen te bestellen eer er meer bekend is dan een China promo filmpje.

Is deze box werkelijk nog nergens geschoten? Ik durf er geen te bestellen eer er meer bekend is dan een China promo filmpje.

Al heb je iets van twijfel heb, dan zou ik het niet doen. Had ik ook bij deze en heb besloten om het toch maar niet te doen.
Daarvoor heb ik nu een cruel traction, zena triuph en een hallucinator

Al heb je iets van twijfel heb, dan zou ik het niet doen. Had ik ook bij deze en heb besloten om het toch maar niet te doen.
Daarvoor heb ik nu een cruel traction, zena triuph en een hallucinator

Die cruel traction heb ik ook staan samen met een immortal gold.

Cruel knalt alles er zoiezo uit.

Ik heb de doos mogen aanschouwen en hij is bij lange na geen meter lang. Ik denk eerder iets van 70-75cm, de diepte van 40cm lijkt wel te kloppen. Reden dat ik het wilde nameten is omdat het natuurlijk wel in de achterbak van de auto moet passen.

Ik zelf twijfel nog over deze box, door het ontbreken van demo filmpjes, ik ben namelijk een newbee op het gebied van cakeboxen en aangezien het ongeveer 2/3e van mijn budget betreft neig ik een beetje naar de 2 Zwarte Cross cakeboxen (Tante Rikkies en de Knalpot).

Maar goed, als ik het een beetje goed heb gelezen allemaal is vwt best betrouwbaar..

Ik heb de doos mogen aanschouwen en hij is bij lange na geen meter lang. Ik denk eerder iets van 70-75cm, de diepte van 40cm lijkt wel te kloppen. Reden dat ik het wilde nameten is omdat het natuurlijk wel in de achterbak van de auto moet passen.

Ik zelf twijfel nog over deze box, door het ontbreken van demo filmpjes, ik ben namelijk een newbee op het gebied van cakeboxen en aangezien het ongeveer 2/3e van mijn budget betreft neig ik een beetje naar de 2 Zwarte Cross cakeboxen (Tante Rikkies en de Knalpot).

Maar goed, als ik het een beetje goed heb gelezen allemaal is vwt best betrouwbaar..

Het is ook maar net waarvoor je hem gaat aanschaffen, wil je je lekker veel stoken of ga je deze doorlonten ? In het eerste geval zou ik dan zeker voor deze gaan. Lekker weg stoken, maar als doorlont bak zou ik hem persoonlijk niet kopen.

Ik ben zelf van het lekker relaxed de bakken 1 voor 1 afvuren, daar heb ik stiekem ook wel een beetje mijn voorselectie op gebaseerd en het tempo van deze cakes lijkt er goed voor te zijn. Jammer dat cake 10 een beetje een vreemde vogel in de bijt is.

Bij mijn lokale vuurwerkboer krijg ik boven de 250€ er een HFF Caliber Box bij, dus ik wil ergens tegen de 300€ uitkomen, kom ik een heel eind met deze bak en bv. de HFF Cake Box.

Thnx anyway. Maar treinkaartjes zijn al gekocht.

Ik denk dat je bij vuurwerkbestel in Rijen hebt gewonnen? Ik werk in Rijen en wil je best wel ff met de doos van de winkel naar de trein rijden. Laat maar weten!

Ik denk dat je bij vuurwerkbestel in Rijen hebt gewonnen? Ik werk in Rijen en wil je best wel ff met de doos van de winkel naar de trein rijden. Laat maar weten!

Hey, dat is vriendelijk van je zeg!
Ik zou hier zeker op in gaan 87jimmy87. Het is nml best wel een eindje lopen vanaf station Gilze naar het industriegebied waar Vuurwerkbestel huist.... (En dat met een dikke tas met goodies!)

Back
Bovenaan