Vuurwerk079
VWC lid
Mooie box met 10x 500 gram..nog even een extra demo afwachten en dan misschien toch maar op me wishlist van volgend jaar plaatsten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hardstyle en gangster hebben bijna een kooi.
Maar als je een paar berichten terug leest.. een kooi is helemaal niet nodig want vwt schijnt dus iets bedacht te hebben??
Dit betekent dus dat volgend jaar vuurwerk goedkoper word???
waarom hebben dan de zowel de Gangster als de Hardstyle dan toch een kooi? Het is immers niet nodig??
Ik hoorde jaren geleden De Kruiterij zeggen dat ze 'special space powder' gebruiken voor hun cakes wat uiteraard geen enkele andere importeur had. Wacht het wel rustig af, als de burstknal net zo goed zal zijn als kooibakken dan mogen de kooien voor altijd weg, is alleen maar pijn in de handjes.
Ik wacht het ook af.. maar laten we eerlijk zijn vwt heeft tot nu toe nooit teleurgesteld.
kijk naar de Massive bijvoorbeeld. Ik zeg het al heel lang er zijn zoveel stoffen dat ik wel denk dat het mogelijk is wat vwt hier verteld.
Maar jij heb ook gelijk het kan ook een verkooppraatje zijn.
Wolff had het al over vuurwerk van de toekomst en vwt zegt nu dat ze iets hebben gevonden.
Vind het moeilijk we zien het de 31ste.
En waarom de gangster en hardstyle wel een kooi hebben ik heb geen idee dat is mischien omdat ze daar wel flash in gebruiken denk ook wel dat het aan het effect ligt.
Je zou het kunnen checken stel dat de Massive ook geen flash bevat dan is het inderdaad mogelijk wat vwt hier beweerd
Iemand de maten van die beest? Dit omdat ik hem
Moet halen met de trein?
Is deze box werkelijk nog nergens geschoten? Ik durf er geen te bestellen eer er meer bekend is dan een China promo filmpje.
Al heb je iets van twijfel heb, dan zou ik het niet doen. Had ik ook bij deze en heb besloten om het toch maar niet te doen.
Daarvoor heb ik nu een cruel traction, zena triuph en een hallucinator
Ik heb de doos mogen aanschouwen en hij is bij lange na geen meter lang. Ik denk eerder iets van 70-75cm, de diepte van 40cm lijkt wel te kloppen. Reden dat ik het wilde nameten is omdat het natuurlijk wel in de achterbak van de auto moet passen.
Ik zelf twijfel nog over deze box, door het ontbreken van demo filmpjes, ik ben namelijk een newbee op het gebied van cakeboxen en aangezien het ongeveer 2/3e van mijn budget betreft neig ik een beetje naar de 2 Zwarte Cross cakeboxen (Tante Rikkies en de Knalpot).
Maar goed, als ik het een beetje goed heb gelezen allemaal is vwt best betrouwbaar..
Thnx anyway. Maar treinkaartjes zijn al gekocht.
Ik denk dat je bij vuurwerkbestel in Rijen hebt gewonnen? Ik werk in Rijen en wil je best wel ff met de doos van de winkel naar de trein rijden. Laat maar weten!