Freestyle 5000 max charge box

BAM, ik post er hier over en hij is direct op status uitverkocht. Lezen ze hier mee ofzo?

Joh! Je hebt gelijk.
Dan maar racen naar die Zwarte Cross Combo toch?
Ik had vorig jaar die Tante Rikie's en deze stal samen met de Golden Tarantula toch echt wel de show!

Helaas is de 5000Max Charge nergens meer op voorraad. Ik twijfel toch over de Zwarte Cross Combo omdat er ook slechte ervaringen zijn met de batch van vorig jaar. Is de Zena Revolution een goed alternatief voor deze box? Deze heeft 8 cakes voor 169€..

Woon in Tilburg en kan op zich een stukkie rijden, A'dam vind ik net te ver, Flevoland zou nog kunnen. Zie trouwens net iets raars, via de landelijke dealerzoeker is ie bij lokale dealers uitverkocht, maar op de eigen site staan ze gewoon nog bestelbaar. Ik vermoed dus dat er met 2 systemen of voorraden gewerkt wordt?

Bijvoorbeeld deze http://www.bartpoppelaars-vuurwerk.nl/producten/cakeboxen/freestyle-5000-max-charge-box , als je via https://www.vuurwerktotaal.nl bij hun terecht komt is ie er niet! Ook de kortings acties verschillen met de eigen website en de landelijke..

Dat zou zo maat kunnen.

Zowiezo zijn er in almere wel verkooppunten die hem nog hebben ook in lelystad. Als je de winkels wilt weten stuur maar even een pm

Ja, maar volgens vuurwerk bestel is het onmogelijk dat een dealer hem kan hebben liggen omdat alles centraal opgeslagen ligt in bunkers in DL en het vuurwerk totaal dealer netwerk gebruik maakt van dezelfde database.

Bij Vuurwerk Bestel in Gilze-Rijen verkopen ze de cakes los voor 27,50 euro. Ik heb de finale cake all at once met fluiters meegenomen voor 25 euro :D Ze hebben een aparte outlet balie waar ze wat resterend spul van Zena verkopen en dus losse cakes uit verschillende boxen!

Mja, voor die prijs (als het idd 500grammers zijn) is het niet slecht, maar wel duurder dan in de voorverkoop, zeker aangezien je er bij hen ook nog gratis spul bij krijgt in de voorverkoop. Ik denk eerder dat er iets aan de hand is geweest met de cakebox waardoor ie vlak voor de officiele verkoop er uit is gehaald (mss dat 1 of meerdere cakes zijn afgekeurd) en dat ze daarom nu de cakes los verkopen uit deze cakebox?

edit: zie net dat ie nog in de verkoop is dus hij zal niet afgekeurd zijn. De prijs is wel naar 250€ gegaan, op zich fair want de korting is ook vermeld. Dan klopt het ook wel dat een losse cake rond de 25€ kost.

Waarom zouden ze de cakes eigenlijk los verkopen? Laagdrempeliger voor de consument?

Laatst bewerkt:
Mja, voor die prijs (als het idd 500grammers zijn) is het niet slecht, maar wel duurder dan in de voorverkoop, zeker aangezien je er bij hen ook nog gratis spul bij krijgt in de voorverkoop. Ik denk eerder dat er iets aan de hand is geweest met de cakebox waardoor ie vlak voor de officiele verkoop er uit is gehaald (mss dat 1 of meerdere cakes zijn afgekeurd) en dat ze daarom nu de cakes los verkopen uit deze cakebox?

edit: zie net dat ie nog in de verkoop is dus hij zal niet afgekeurd zijn. De prijs is wel naar 250€ gegaan, op zich fair want de korting is ook vermeld. Dan klopt het ook wel dat een losse cake rond de 25€ kost.

Waarom zouden ze de cakes eigenlijk los verkopen? Laagdrempeliger voor de consument?

Op zich logisch dat een losse cake relatief duurder is dan een hele set, 25 euro klopt dan nog wel! Het is idd laagdrempeliger want ik zou nooit de hele box kopen. Zeker niet meer tijdens de verkoopdagen. Budget is al overschreden maar sta altijd open voor leuke buitenkansjes.

Dit is hem dan! vandaag opgehaald bij Vuurwerktotaal Hierden, ook heb ik hem even opgemeten. De maten die vuurwerktotaal doorgaf kloppen dus wel gewoon. Wat een bak! ik ben benieuwd hoe deze gaat worden :)

20151229_153039.jpg

20151229_153406.jpg

Haha er schreef hier iemand 70-80cm lengte. Maar toen ik de doos zag, dacht ik ook even WOW:bonk:
Cakes zien er afzonderlijk ook netjes afgewerkt uit en qua doorlonten m.b.v. de reservelonten passen ze prima op volgorde in de originele doos!

Vandaag in een aantal Vuurwerktotaal winkels geweest! Deze gingen als zoete broodjes (lees: mega broden) over de toonbank heen!

Bij vuurwerkbestel in Rijen lagen de losse cakes in de outlet voor prijzen tussen de 25-27,5€! Mijn handen jeukten om er een te kopen en eens te kijken wat de kwaliteit is, maar ik heb me ingehouden. Ik heb nog wel gevraagd hoe het kan dat er zoveel losse cakes te koop zijn terwijl ik niet meer de cakebox kon bestellen. Toen volgde er nogal een vaag verhaal over boten uit china, dat de cakes wel weer op voorraad zijn (!?), waardoor ik toch wel denk dat ze er een aantal bewust achter hebben gehouden voor losse verkoop omdat het gewoon veel opbrengt als 'outlet' :p

Nu wachten op de filmpies van deze cakebox, dan komt ie misschien op de lijst volgende jaar.

Haha er schreef hier iemand 70-80cm lengte. Maar toen ik de doos zag, dacht ik ook even WOW:bonk:
Cakes zien er afzonderlijk ook netjes afgewerkt uit en qua doorlonten m.b.v. de reservelonten passen ze prima op volgorde in de originele doos!

Ja dat was ik :angry: Snap het ook niet want ik had mijn meetlint bij me en toen ik deze naast de lege en opgeklapte doos legde kwam ik niet eens bij de 80cm! Maar wellicht heb ik dus niet goed gemeten want de doos was leeg en plat (opgevouwen) omdat het een dummy betrof.

IMG-20151231-WA0040.jpg de doos net doorgelond, 20 minuten voor nodig gehad omdat de cakes niet op nummer in de doos zaten. Cakes voelen kwa gewicht goed aan en ik zal er een filmpje van maken vanavond!

groeten uit twente!

de doos net doorgelond, 20 minuten voor nodig gehad omdat de cakes niet op nummer in de doos zaten. Cakes voelen kwa gewicht goed aan en ik zal er een filmpje van maken vanavond!

groeten uit twente!

Ik ben ook net klaar. Wat een werk! Er was één cake (#7) die de hoofd- en reservelont omgekeerd had. Gewoon maar aangesloten als de rest, zal wel goed komen denk ik. Lijkt me sterk dat die cake als enige in omgekeerde volgorde is gefabriceerd.

Ik heb overigens wél een schotje (met zilverfolie) in het midden tussen de rijen gezet. De lonten zitten anders wel dicht tegen de andere cakes aan vond ik.

Ik ben ook net klaar. Wat een werk! Er was één cake (#7) die de hoofd- en reservelont omgekeerd had. Gewoon maar aangesloten als de rest, zal wel goed komen denk ik. Lijkt me sterk dat die cake als enige in omgekeerde volgorde is gefabriceerd.

Nee idd dan heb je hem verkeerd om geplaatst denk ik

@RafQue: ik heb geen schotje gedaan heb het gewoon afgeplakt met tape haha

Dit ktijgt een -6 van mij. Erg jammer. Effecten waren gewoon ondermaats. Het publiek vond het wel prachtig maar voor dit bedrag verwacht je gewoon meer.

Ik had alleen de finalecake. Fluiters gingen niet all at once maar snel achter elkaar. Fluit ging door merg en been. Boeketten wel allemaal tegelijk, redelijk.

Back
Bovenaan