Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
BAM, ik post er hier over en hij is direct op status uitverkocht. Lezen ze hier mee ofzo?
Woon in Tilburg en kan op zich een stukkie rijden, A'dam vind ik net te ver, Flevoland zou nog kunnen. Zie trouwens net iets raars, via de landelijke dealerzoeker is ie bij lokale dealers uitverkocht, maar op de eigen site staan ze gewoon nog bestelbaar. Ik vermoed dus dat er met 2 systemen of voorraden gewerkt wordt?
Bijvoorbeeld deze http://www.bartpoppelaars-vuurwerk.nl/producten/cakeboxen/freestyle-5000-max-charge-box , als je via https://www.vuurwerktotaal.nl bij hun terecht komt is ie er niet! Ook de kortings acties verschillen met de eigen website en de landelijke..
Mja, voor die prijs (als het idd 500grammers zijn) is het niet slecht, maar wel duurder dan in de voorverkoop, zeker aangezien je er bij hen ook nog gratis spul bij krijgt in de voorverkoop. Ik denk eerder dat er iets aan de hand is geweest met de cakebox waardoor ie vlak voor de officiele verkoop er uit is gehaald (mss dat 1 of meerdere cakes zijn afgekeurd) en dat ze daarom nu de cakes los verkopen uit deze cakebox?
edit: zie net dat ie nog in de verkoop is dus hij zal niet afgekeurd zijn. De prijs is wel naar 250€ gegaan, op zich fair want de korting is ook vermeld. Dan klopt het ook wel dat een losse cake rond de 25€ kost.
Waarom zouden ze de cakes eigenlijk los verkopen? Laagdrempeliger voor de consument?
Haha er schreef hier iemand 70-80cm lengte. Maar toen ik de doos zag, dacht ik ook even WOW
Cakes zien er afzonderlijk ook netjes afgewerkt uit en qua doorlonten m.b.v. de reservelonten passen ze prima op volgorde in de originele doos!
de doos net doorgelond, 20 minuten voor nodig gehad omdat de cakes niet op nummer in de doos zaten. Cakes voelen kwa gewicht goed aan en ik zal er een filmpje van maken vanavond!
groeten uit twente!
Ik ben ook net klaar. Wat een werk! Er was één cake (#7) die de hoofd- en reservelont omgekeerd had. Gewoon maar aangesloten als de rest, zal wel goed komen denk ik. Lijkt me sterk dat die cake als enige in omgekeerde volgorde is gefabriceerd.