Freakish-4

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1004
Artikelnaam: Freakish 4 100 schots flowerbed
Bruto Gewicht: -
Netto Kruitgewicht: 2 kg
Aantal Schoten: 100
Caliber: 25 mm
Effectomschrijving: Flowerbed 100 schots 2 kg. Doorlontcake. Assortiment van 4 x 500 gram cakes. Kracht en spektakel in één doos.
Tijdsduur: 2.20 min.
Stijghoogte: -
Richtprijs: € 99,95

Onder andere te koop bij: www.vuurwerkbestelling.nl

prod1004-510x652.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Tis zo jammer dat alle boxen dezelfde cakes terug laten komen. De eerste cake vind ik opzich wel mooi. Maar er zitten er ook een aantal in waarvan ik denk kan dat niet beter.

Tja, de consument koopt waarschijnlijk maar 1 van de boxen, dan merk je dat dus ook niet. De burst is hard in deze cakes, vond de effecten ook aardig, gewoon een nette prijs voor deze 4 cakes.

Hij schiet lekker rustig door. Leuke afwisseling in effecten, effectgrootte en helderheid van de kleuren lijkt prima. Gaaf effect met de oplichtende tips. Geen miskoop lijkt mij voor deze prijs.

Tja, het is net wat je er zelf van vind. Een doorsnee consument koopt deze misschien wel met het budget wat hij heeft. Dan is hij natuurlijk blij wanneer hij een volle 3 minuten kan genieten van zijn vuurwerk. Ik denk dat er genoeg snelle bakken te vinden zijn, aan jou de keus. :)

Och, de keur aan effecten is niet eens slecht, 2e cake met multicolour is best mooi zelfs.

Maar wat me hier, als bij alle Vulcan EU cakes opvalt is de matige kwaliteit: dit moet 25 gr. p/s zijn? Ik vind het nogal mager gevuld. Daarbij is de spreiding van de boeketten errug onregelmatig en lijkt het gros wat rond de burstplaats te blijven hangen en slechts een handvol aardig afstand af te leggen. En dan die mine bij elke cake (álle 25gr/sh cakes)...schamen ze zich ervoor ofzo? Aldoor zo'n vrijwel onzichtbare goud mine. Als dat ding er verplicht in moet, kun je er toch wel wat moois van maken ipv 'm weg te moffelen?!

Ik heb geen enkele Vulcan cake gezien die ik kwalitatief goed vind, en dan zijn de prijzen vaak ook nog onrechtvaardig hoog. Het lijkt een stap achteruit sinds Schuurmans...daar lag de kwaliteit tenminste hoog (net als de prijs...).

van deze box zijn de 2e en de 3e cake degene die ze los moeten verkopen! mooie pasteltinten multicolor! en de prijs is ook niet verkeerd hoor, ik vond dit eigenlijk zo een beetje het enige product die de moeite waard is om te kopen (prijs kwaliteit)

Back
Bovenaan