Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nu ik de boxen bekijk klopt dat idd wel ja. Misschien zijn die in bijv. Breda en Leeuwarden een stuk goedkoper. Losse cakes zijn daarentegen wel heel erg scherp geprijsd.
Als je een Cruel Traction voor 105,- en een fairytail ass. voor 110,- kunt meenenem zijn dat toch prachtige prijzen? Of mis ik elk jaar hele brute aanbiedingen elders?
Ik denk dat je brute aanbiedingen mist inderdaadZonder gekheid. Deze winkel heeft niet altijd de goedkoopste prijzen. eerlijk is eerlijk. Maar de klantgerichtheid en de zekerheid die ze geven op hun producten dat ze er zijn en de oplossingen die eventueel worden aangedragen zijn altijd meer dan goed. Daar kan je gewoon niets over zeggen bij deze zaak. Patrick antwoord altijd op Pm's en regelt de zaken goed.
Zijn er winkels die goedkoper zijn? Vast wel... Met net zo'n goede service? Dat wordt lastig.
greetzzz
Als je een Cruel Traction voor 105,- en een fairytail ass. voor 110,- kunt meenenem zijn dat toch prachtige prijzen? Of mis ik elk jaar hele brute aanbiedingen elders?
Hoppa, hier ook maar besteld. En nu maar hopen dat de Fading Stars zo is als diegene op het filmpje, want met alle respect voor evo, je weet het maar nooit...
Hoppa, hier ook maar besteld. En nu maar hopen dat de Fading Stars zo is als diegene op het filmpje, want met alle respect voor evo, je weet het maar nooit...
Dat neem ik aan van wel!! Volgens mij zijn de spullen die Patrick nu in koopt van afgelopen jaar... Dus dan neem ik aan dat het de kwaliteit is van de filmpjes!
"Hold my horses" is niet gelukt.De laatste Sunbeam-4 en nog een Fading Stars besteld.
Zelf samengestelde Evolution mini cakebox van 2x Splitting Stars, 2x Sparkles, 2x Red Ghosts en 2x Fading Stars is bijna klaar. Samenstelling kan nog wijzigen.
Hm, goed idee, moet ik weer bijbestellen, later maar eens.en nog twee Happy Q 's als finale natuurlijk!!