Freakactie Vuurwerk Huizen 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik probeer woensdag te kijken wat ik nog bin kan orferen van Evolution wat ze op voorraad nog hebben.
Uiteraard zal ik dat hier dan posten zodra het gelukt is

Ik heb van onderstaande artikelen weer voorraad op de site gezet:
- Fading Stars
- Snake Eye's
- Green Flashing
- Purple Haze
- Golden Willow
- Golden Thunder
- Blue Thunder
- Titanium Thunder
- Sparkels

Nu ik de boxen bekijk klopt dat idd wel ja. Misschien zijn die in bijv. Breda en Leeuwarden een stuk goedkoper. Losse cakes zijn daarentegen wel heel erg scherp geprijsd.

Als je een Cruel Traction voor 105,- en een fairytail ass. voor 110,- kunt meenenem zijn dat toch prachtige prijzen? Of mis ik elk jaar hele brute aanbiedingen elders?

Als je een Cruel Traction voor 105,- en een fairytail ass. voor 110,- kunt meenenem zijn dat toch prachtige prijzen? Of mis ik elk jaar hele brute aanbiedingen elders?

Ik denk dat je brute aanbiedingen mist inderdaad ;-) Zonder gekheid. Deze winkel heeft niet altijd de goedkoopste prijzen. eerlijk is eerlijk. Maar de klantgerichtheid en de zekerheid die ze geven op hun producten dat ze er zijn en de oplossingen die eventueel worden aangedragen zijn altijd meer dan goed. Daar kan je gewoon niets over zeggen bij deze zaak. Patrick antwoord altijd op Pm's en regelt de zaken goed.
Zijn er winkels die goedkoper zijn? Vast wel... Met net zo'n goede service? Dat wordt lastig.
greetzzz

Ik denk dat je brute aanbiedingen mist inderdaad ;-) Zonder gekheid. Deze winkel heeft niet altijd de goedkoopste prijzen. eerlijk is eerlijk. Maar de klantgerichtheid en de zekerheid die ze geven op hun producten dat ze er zijn en de oplossingen die eventueel worden aangedragen zijn altijd meer dan goed. Daar kan je gewoon niets over zeggen bij deze zaak. Patrick antwoord altijd op Pm's en regelt de zaken goed.
Zijn er winkels die goedkoper zijn? Vast wel... Met net zo'n goede service? Dat wordt lastig.
greetzzz

Ik heb afgelopen jaar ook wat spullen opgepikt in Huizen, en ja; de service is geweldig. Maar de eerder genoemde boxen kom ik toch echt niet tegen voor VEEL lagere prijzen. Dus ben ik het met je eens, voor service en zekerheid kijk je niet op een paar euro.

Maar als het tientjes gaat schelen wordt het een ander verhaal. En dat verschil ben ik nog niet tegengekomen.

Zeker een topwinkel. I.p.v. van de Solar Storm mocht ik afgelopen jaar kiezen tussen de Spectacle Show 100 en de 120 (2015-versies), dat was even een moeilijke keuze, toch de 100 gedaan, maar wat een service om zo, met een beter product, een afgekeurd product op te vangen.

Door de aanvulling van de Purple Haze nu ook gelukt om hier eentje van aan te schaffen. Derde bestelling alweer dit jaar... Allemaal kleine bestellingen, die bij elkaar natuurlijk wel een grote bestelling gaan maken. Het is nu even "hold my horses" om genoeg budget over te houden. Betwijfel of het gaat lukken. :)

Dit zal het eerste jaar worden dat ik bij Vuurwerk Huizen m'n spulletjes ga halen. Ondertussen al een paar mooie cakeboxen en paar losse cakes besteld. Zoals hierboven ook al vermeld is het contact met Patrick echt wel uniek te noemen. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat dit helemaal goed gaat komen.

Dat zijn ook uitstekende prijzen. Ik zag alleen dat het ergens blijkbaar nog goedkoper kan toen iemand daar over begon.

Zelf betaal ik ook graag een klein beetje meer voor deze service. Deze combinatie van service met freakprijzen is gewoon top! :D

Zo voorlopig ben ik klaar met bestellen.... Er zal aan het einde van het jaar nog wel wat bijkomen, maar tot nu toe heb ik wat ik wil hebben.
Nog besteld:
2x Sparkels
1x Purple Haze
2x Golden Thunder

Hoppa, hier ook maar besteld. En nu maar hopen dat de Fading Stars zo is als diegene op het filmpje, want met alle respect voor evo, je weet het maar nooit...

Hoppa, hier ook maar besteld. En nu maar hopen dat de Fading Stars zo is als diegene op het filmpje, want met alle respect voor evo, je weet het maar nooit...

Dat neem ik aan van wel!! Volgens mij zijn de spullen die Patrick nu in koopt van afgelopen jaar... Dus dan neem ik aan dat het de kwaliteit is van de filmpjes!

Dat neem ik aan van wel!! Volgens mij zijn de spullen die Patrick nu in koopt van afgelopen jaar... Dus dan neem ik aan dat het de kwaliteit is van de filmpjes!

Inderdaad, wat er nu op de site staat is wat hier daadwerkelijk ligt of reeds besteld en bevestigt is door de leverancier dat het nog voorradig is en daardoor dus 2016 batch geleverd wordt.

"Hold my horses" is niet gelukt. :) De laatste Sunbeam-4 en nog een Fading Stars besteld.
Zelf samengestelde Evolution mini cakebox van 2x Splitting Stars, 2x Sparkles, 2x Red Ghosts en 2x Fading Stars is bijna klaar. Samenstelling kan nog wijzigen.

en nog twee Happy Q 's als finale natuurlijk!!

"Hold my horses" is niet gelukt. :) De laatste Sunbeam-4 en nog een Fading Stars besteld.
Zelf samengestelde Evolution mini cakebox van 2x Splitting Stars, 2x Sparkles, 2x Red Ghosts en 2x Fading Stars is bijna klaar. Samenstelling kan nog wijzigen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan