Freakactie Vuurwerk Huizen 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze winkel ligt wel heel erg van de route maar met deze prijzen...
succes met de hele vroege voorverkoop.

Hamsterééééén!! :bonk: oMg.

Heb nu een bestelling staan (nog niet afgerond) voor 150,05 en heb dan voor 121,05 korting ..ik bedoel het is bijna 1+1 gratis xD

Laatst bewerkt:
Geweldige actie! Jammer dat de producten die ik graag wil hebben, op de final fate na, uitverkocht zijn :P Voor 2x final fate is het voor mij helaas niet de moeite waard om heen te gaan. Gefeliciteerd aan de gelukkigen :D

Anders had ik het volgende besteld:
- 2x cruel traction
- 4x cruelty
- 3x viking
- 2x final fate

Niet zo snel opgeven! Stuur een pm met je wensen en wie weet wat er geregeld kan worden!
Het is niet voor niks dat vele freaks enthousiast zijn over deze winkel!

Geweldige actie! Jammer dat de producten die ik graag wil hebben, op de final fate na, uitverkocht zijn :P Voor 2x final fate is het voor mij helaas niet de moeite waard om heen te gaan.

Alle lof voor deze winkel. Mooie acties waardoor je gewoon meer vuurwerk kunt kopen. En de uitlevering, service en klantvriendelijkheid verdient een dikke 10.

Geweldige actie! Jammer dat de producten die ik graag wil hebben, op de final fate na, uitverkocht zijn :P Voor 2x final fate is het voor mij helaas niet de moeite waard om heen te gaan. Gefeliciteerd aan de gelukkigen :D

Anders had ik het volgende besteld:
- 2x cruel traction
- 4x cruelty
- 3x viking
- 2x final fate

Ik heb je even ene pm gestuurd Duitje!

Kennelijk mag je hier verzoekjes indienen? Dan heb ik er ook één: Fading Stars van Evolution.

Houden jullie het bij de drie dezelfde importeurs dit jaar of komt deze vraag te vroeg?

Kennelijk mag je hier verzoekjes indienen? Dan heb ik er ook één: Fading Stars van Evolution.

Houden jullie het bij de drie dezelfde importeurs dit jaar of komt deze vraag te vroeg?

We zullen het bij drie importeurs houden, het is logistiek al best puzzelen met drie leveranciers om alles op de juiste momenten in huis te hebben.

ik kan mits de Fading Stars nog op voorraad is altijd bestellen, maar ik zit wel aan een karton inhoud vast. Dus of je moet een karton afnemen Fred, of er moeten mede freaks zijn de hem ook willen hebben dan kan ik het karton verdelen voor jullie

Geweldig dat jullie weer open zijn, dit jaar voor het eerst langs geweest en het zal niet de laatste keer zijn want de eerste bestelling is gemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan