Illumination

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5256
Artikelnaam: Illumination
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 35 shots
Effectomschrijving: De Illumination is een zware 35 schots Pro-line siercake met een rap tempo aan professionele siereffecten. Elk shot komt samen met een goud met blauwe mine, om vervolgens de lucht te vullen met een gigantisch boeket rode, witte en groen/gele blinkers!
Kartoneenheid: 6/1
Richtprijs: Adviesprijs 2020: € 44,99
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

Bekijk bijlage 55150

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Fantastische cake hoor, tijdsduur is goed, zeker met het rammende tempo van deze bak. Leuk afwisseling, zier er naar mijn mening goed uit, deze houd ik in de gaten!

Ben nooit echt een pro line freak geweest maar moet zeggen dat ze dit jaar met leuke producten komen.
Leuke salvo cake die qua tijdsduur bij mij langer overkomt dan die 24 seconden wat voor mij betekent dat hij spectaculair is :)

Vind het echt een geweldige cake, lekkere chaos. Ze zijn lekker bezig geweest bij GBV.
Prijs wordt later bekend gemaakt fascinating.

hmmm ligt het nou aan mij of doet gvb weco tegenwoordig zaken met een andere fabriek ?
als dat zo is dan lijkt het er op dat de kwaliteit er wel op vooruit zijn gegaan .
want in het verleden vond ik gvb maar flets van kleur .

misschien heeft gbv een andere fabriek ze liepen ook erg achter,
maar wat ik niet snap waarom ze zoveel dealers hebben

Nou volgens mij niet zo moeilijk:
-GBV gaat al wat jaren mee
-Goede marketing
-Prima voorwaarden en service naar dealers
-Compleet assortiment
(Goed genoeg voor gemiddelde consument)

De liefhebbers op het forum zijn slechts een zeer kleine doelgroep voor importeurs

Nou volgens mij niet zo moeilijk:
-GBV gaat al wat jaren mee
-Goede marketing
-Prima voorwaarden en service naar dealers
-Compleet assortiment
(Goed genoeg voor gemiddelde consument)

De liefhebbers op het forum zijn slechts een zeer kleine doelgroep voor importeurs

nou ja dan is er nog geen man overboord .
want er zijn zoooooo veel dealers de keuze is reuze .

Gbv is weer terug. Zij viert haar comeback met een aantal prachtige cake,s. Dit willen de liefhebbers zien Gert.!!

De film is gemaakt door CampieVuurwerk

moest eerst 2x goed kijken maar GBV is dan toch op de weg terug met deze cake ziet er super uit met heerlijke tempo er in zal zegen ga zo door GBV. :thumbup:

Back
Bovenaan