Freakactie Vuurwerk Huizen 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zojuist geprobeerd om een bestelling op de site te plaatsen, maar ik kan geen datum kiezen. Dus ik dacht vrolijk door te klikken, maar vervolgens gaf hij aan dat ik niet kon bestellen om de volgende reden: "Ophaal Datum is een vereist veld.". Kunnen jullie hier misschien even naar kijken?

Ik heb zojuist geprobeerd om een bestelling op de site te plaatsen, maar ik kan geen datum kiezen. Dus ik dacht vrolijk door te klikken, maar vervolgens gaf hij aan dat ik niet kon bestellen zonder een datum aan te geven. Kunnen jullie hier misschien even naar kijken?

Ik ga het meteen door zetten naar onze ict'er, ik hoop dat dit zsm opgelost wordt.
Zodra het probleem opgelost is zal ik het hier melden.

Even een update. Ik heb net nogmaals geprobeerd om het pakket te bestellen, maar ditmaal met mijn mobiel. Ik gok dat jullie 'm ook binnen hebben, maar zal jullie voor de zekerheid na dit bericht ook even een PB sturen.

Om een lang verhaal kort te maken; ik heb een bestelling bij jullie gedaan.

Zojuist een bestelling hier gedaan. Erg fijn contact, erg klantvriendelijk. Emails werden dezelfde dag (binnen t uur haha.) beantwoord! Eerste reden waarom ik hier terecht kwam was toch vooral de prijzen. Heerlijk om te zien en hoe dom voel ik me eigenlijk dat ik jarenlang hier in de omgeving hetzelfde heb gekocht voor minimaal 20% meer. De wijze waarop het contact heeft verlopen zorgt ervoor dat ik volgend jaar weer terugkom.

Net weer wat bestellingen geplaatst voor vrienden en mijzelf. Weer geniaal snelle service! Bleek het ook nog Patrick's vrije dag te zijn waarop hij mij toch te woord stond. Niks dan lof over deze winkel.

Mijn favoriete vuurwerkwinkel is Vuurwerk Huizen!

Op de site staat de big19 als uitverkocht, dit komt omdat ik er nog een aantal heb maar die zijn niet beschikbaar op alle afhaaltijden.
Er zijn er nog 2 voor de blokken 06.00-07.00 en 07.00-08.00 de 30ste en 4 voor de 31ste.
Bij interresse graag even een pm of mail naar [email protected]

Inderdaad tot en met 30 november, dus nog iets meer dan een week om je bestelling te plaatsen en te profiteren van de scherpe prijzen!

Profiteer nu nog van de freakprijzen, je hebt nog 5 dagen om te bestellen!

Tevens heb ik nog enkele Big19's op voorraad, maar deze zijn alleen beschikbaar voor donderdag 31/12!
Heb je hier interesse in, stuur dan even een mail naar [email protected].

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan