Freakactie Vuurwerk Huizen 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wilde eigenlijk heel erg rustig aan doen dit jaar maar begint toch wel heel erg te kriebelen om nog het een en ander te bestellen, Patrick wat doe je mij aan:mad:

Vorig jaar al in januari, nu iets later in het jaar maar ook ik ben dit jaar weer in Huizen te vinden de 29e! Top service net zoals vorig jaar, heel fijn dat ik op een ander tijdstip mijn spulletjes kan ophalen dan de tijdstippen die aangegeven stonden.

Hele mooie spulletjes besteld maar dat was wel te verwachten met zo'n mooi assortiment. Goed bezig daar bij Vuurwerk Huizen Patrick en crew!

Je hebt nog t/m maandag om te bestellen tijdens de freak actie!

Wil je nog iets toevoegen aan je reeds geplaatste bestelling (en), kies dan als afhaaltijd 31/12 08.00-12.00 en plaats bij notities toevoegen aan andere bestelling.

Mijn allerlaatste bestelling is de deur uit.

Bedankt voor de mooie prijzen en de geweldige service bij vragen en wensen!

De laatste uurtjes van de actie zijn nu echt aangebroken, profiteer er nu snel van voor het te laat is!

Voor wie reeds besteld heeft, in de loop van de week ontvangen jullie een nieuwe pakbon, waar je bestelling(en) op zijn samengevoegt zodat je niet met meerdere afhaalbonnen hoeft te komen.

Iedereen alvast bedankt voor jullie bestellingen en het vertrouwen in ons!

Patrick

Vetrouwen heb ik zeker in jullie Patrick!!!

Stook de laatste maand de kachel in de bunker nog ff op ;)

Dan zijn de producten extra droog :P

Pakbon ontvangen! Super bedankt voor deze mooie actie. Helaas is het voor mij dit jaar een beschijden lijstje gebleven.

Is er bij het afhalen ook nog losse verkoop mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan