Freakactie Vuurwerk Huizen 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het probleem met de afhaaltijden is opgelost.
Als nieuwe klant kan je alle afhaaltijden muv 31/12 08.00-12.00 kiezen, dit afhaaltijdstip heb ik voor nu gemaakt voor reeds bestaande klanten die willen toevoegen aan hun bestaande orders.
Dus let op! Wanneer je wilt bestellen en toevoegen aan je overige bestellingen kies dan 31/12 08.00 - 12.00 en vermeld bij de notitie toe voegen aan vorige bestelling.

Ik zal morgen alle Wolff artikelen online zetten, zodra deze allemaal online staan laat ik het hier weten.

Die producten van Evo, bijv. Titanium Thunder, Blue Thunder, Wall of Silver/Gold etc. straks 2015 batch?! Voor de rest, de site, producten en prijs zien er nu al goed uit!

De evo items heb ik beide straks, wil je 2015 batch vermeld dit dan bij notities op de bestelling dan zal ik zorgen dat je 2015 batch krijg

We hebben het assortiment een stuk aangevuld vanavond en voor zover wij kunnen zien is de bug in het betaal systeem ook opgelost.
Dus er zou nu weer besteld moet kunnen worden.

Ik heb ook problemen met afrekenen (krijg een syntax error). Heb inmiddels een mailtje gestuurd.

ik heb ook problemen met afrekenen "onvoldoende saldo" kan je daar ook wat aan doen Patrick? ;)

Laatst bewerkt:
Er zit een foutje in de site, wanneer je een item toevoegt aan de winkelwagen, wordt dit artikel zodra je in de winkelwagen bent verhoogd naar 3 stuks.
Er wordt hard aan gewerkt om dit opgelost te krijgen.

Je kan in de winkelwagen zelf overigens wel dit artikel handmatig aanpassen naar 1 of het des gewenste aantal.

Sorry voor het ongemak!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan