het bergje
VWC lid
Patrick is er al nieuws wat betreft de nieuwe collectie en het opengaan van de freaksite?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je bent me net voor, ik wilde net een bericht gaan plaatsen met een update.
Wij gaan aankomende week ons assortiment Wolff en Evolution vast stellen.
Evolution zullen wij flink uitbreiden met een aantal nieuwe lijnen en boxen, van Wolff zullen wij ook een aantal nieuwe items opnemen.
Zodra wij hier de keuze's in hebben gemaakt gaan wij eea in orde maken en hoop ik zsm de site gevuld met de nieuwe items te hebben.
Ik houdt voor mijzelf half oktober ongeveer aan dat ik het klaar wil hebben.
Van Royal verwacht ik op korte termijn de informatie, zodra ik die heb kan ik daar ook mee aan de slag.
Wanneer ik meer informatie heb mbt de keuze's van Wolff en Evolution zal ik het hier posten en uiteraard post ik ook wanneer de site weer gevuld is en er besteld kan worden.
De freak actie zal waarschijnlijk hetzelfde eruit zien als dat de actie vorig jaar was, deze is goed bevallen zowel bij ons als bij jullie dus daar verander ik weinig in.
Mocht je nog vragen hebben, stuur me dan even een pm dan zal ik daar even naar kijken
We zijn net terug van de demo van Wolff, heb deze gelukkig live bij kunnen wonen.
Een aantal mooie producten voorbij zien komen, waarvan we er meerder zullen opnemen zoals de Viking, Lionsgate, Exodus, Tracer en ook komt de Cruel Traction en Big19 terug in het assortiment.
Ik hoop zsm meer informatie betreft Evolution, Royal te hebben en ook info over wanneer de site weer up to date is.
Tevens zullen wij dealer zijn van het Underground vuurwerk !
Dit is alleen bestelbaar via undergroundvuurwerk.nl en zijn wij als dealer/afhaalpunt te selecteren je vind ons als Vos ijzerhandel op postcode 1271 as.
Mocht je vragen hebben mbt het assortiment of andere vragen stuur gerust een pm of email naar [email protected]
Beste liefhebbers,
We zitten inmiddels al weer in oktober en de nieuwe freak actie komt er weer aan!
Als alles meezit hopen wij in de loop van vandaag en morgen het assortiment van Evolution online te zetten en begin van aankomende week zullen wij met Wolff en Royal verder gaan.
Uiteraard zal ik hier even aangeven als er weer iets op de site bij gezet is.
De korting die we dit jaar aan jou als liefhebber aanbieden is voor het grootste deel 30% op de losse cakes en 25% op de meeste cakeboxen ( uitzonderingen daargelaten ). In de meeste gevallen zijn kartonprijzen ook mogelijk, deze zijn echter op aanvraag.
Staat jouw gewenste artikel niet op de site? Stuur dan een mail aan [email protected], dan kijken we of we dit artikel aan je kunnen leveren.
Wij hebben voor de liefhebbers de volgende afhaaltijden nog vrij:
29-12 : 19.00-20.00 ( beperkt aantal plekken )
29-12 : 20.00-21.00 ( beperkt aantal plekken )
29-12 : 21.00-22.00 ( beperkt aantal plekken )
30-12 : 06.00-07.00
30-12 : 07.00-08.00
30-12 : 19.00-20.00
30-12 : 20.00-21.00
30-12 : 21.00-22.00
31-12 : 06.00-07.00
31-12 : 07.00-08.00
Heb je al besteld in de vroege vogelactie? Kies dan op je afhaal dag voor het blok Toevoegen aan bestelling!
Kan je echt niet op de opgegeven tijden? Stuur dan een mail of pm, dan kijken we samen wat er eventueel voor andere mogelijkheid is.
De freak actie loopt tot en met 30 november 2015!
Mocht je nu al vragen hebben met betrekking tot het assortiment en prijzen, stuur gerust een pm of email naar [email protected]
Team Vuurwerk Huizen
Klopt het dat de site helemaal niets aangeeft? en is het nog steeds pyrofreakshuizen.nl ?