Freakactie Vuurwerk Huizen 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bent me net voor, ik wilde net een bericht gaan plaatsen met een update.

Wij gaan aankomende week ons assortiment Wolff en Evolution vast stellen.
Evolution zullen wij flink uitbreiden met een aantal nieuwe lijnen en boxen, van Wolff zullen wij ook een aantal nieuwe items opnemen.
Zodra wij hier de keuze's in hebben gemaakt gaan wij eea in orde maken en hoop ik zsm de site gevuld met de nieuwe items te hebben.
Ik houdt voor mijzelf half oktober ongeveer aan dat ik het klaar wil hebben.

Van Royal verwacht ik op korte termijn de informatie, zodra ik die heb kan ik daar ook mee aan de slag.

Wanneer ik meer informatie heb mbt de keuze's van Wolff en Evolution zal ik het hier posten en uiteraard post ik ook wanneer de site weer gevuld is en er besteld kan worden.

De freak actie zal waarschijnlijk hetzelfde eruit zien als dat de actie vorig jaar was, deze is goed bevallen zowel bij ons als bij jullie dus daar verander ik weinig in.

Mocht je nog vragen hebben, stuur me dan even een pm dan zal ik daar even naar kijken

Je bent me net voor, ik wilde net een bericht gaan plaatsen met een update.

Wij gaan aankomende week ons assortiment Wolff en Evolution vast stellen.
Evolution zullen wij flink uitbreiden met een aantal nieuwe lijnen en boxen, van Wolff zullen wij ook een aantal nieuwe items opnemen.
Zodra wij hier de keuze's in hebben gemaakt gaan wij eea in orde maken en hoop ik zsm de site gevuld met de nieuwe items te hebben.
Ik houdt voor mijzelf half oktober ongeveer aan dat ik het klaar wil hebben.

Van Royal verwacht ik op korte termijn de informatie, zodra ik die heb kan ik daar ook mee aan de slag.

Wanneer ik meer informatie heb mbt de keuze's van Wolff en Evolution zal ik het hier posten en uiteraard post ik ook wanneer de site weer gevuld is en er besteld kan worden.

De freak actie zal waarschijnlijk hetzelfde eruit zien als dat de actie vorig jaar was, deze is goed bevallen zowel bij ons als bij jullie dus daar verander ik weinig in.

Mocht je nog vragen hebben, stuur me dan even een pm dan zal ik daar even naar kijken

Wordt dit weer een freak actie met pyrofreakshuizen of een andere ?

De freakactie zal op pyrofreakshuizen komen te staan.

Ik hoop zsm meer info te hebben mbt assortiment en wanneer de website up to date is

We zijn net terug van de demo van Wolff, heb deze gelukkig live bij kunnen wonen.
Een aantal mooie producten voorbij zien komen, waarvan we er meerder zullen opnemen zoals de Viking, Lionsgate, Exodus, Tracer en ook komt de Cruel Traction en Big19 terug in het assortiment.

Ik hoop zsm meer informatie betreft Evolution, Royal te hebben en ook info over wanneer de site weer up to date is.

Tevens zullen wij dealer zijn van het Underground vuurwerk !
Dit is alleen bestelbaar via undergroundvuurwerk.nl en zijn wij als dealer/afhaalpunt te selecteren je vind ons als Vos ijzerhandel op postcode 1271 as.

Mocht je vragen hebben mbt het assortiment of andere vragen stuur gerust een pm of email naar [email protected]

We zijn net terug van de demo van Wolff, heb deze gelukkig live bij kunnen wonen.
Een aantal mooie producten voorbij zien komen, waarvan we er meerder zullen opnemen zoals de Viking, Lionsgate, Exodus, Tracer en ook komt de Cruel Traction en Big19 terug in het assortiment.

Ik hoop zsm meer informatie betreft Evolution, Royal te hebben en ook info over wanneer de site weer up to date is.

Tevens zullen wij dealer zijn van het Underground vuurwerk !
Dit is alleen bestelbaar via undergroundvuurwerk.nl en zijn wij als dealer/afhaalpunt te selecteren je vind ons als Vos ijzerhandel op postcode 1271 as.

Mocht je vragen hebben mbt het assortiment of andere vragen stuur gerust een pm of email naar [email protected]

Fijn! Zat al beetje op nieuws te wachten ;-)

Heb de demo via de stream gevolgd. Exodus kwam erg goed over. Hoe heb je deze ervaren in vergelijking met de Cruel Traction?

Sorry Rico, ben helemaal vergeten te reageren zag ik net.
Ik vond de Exodus erg mooi overkomen, mooie heldere kleuren, goede burst. Mooi bak en zullen we ook opnemen in ons assortiment!

Beste liefhebbers,

We zitten inmiddels al weer in oktober en de nieuwe freak actie komt er weer aan!

Als alles meezit hopen wij in de loop van vandaag en morgen het assortiment van Evolution online te zetten en begin van aankomende week zullen wij met Wolff en Royal verder gaan.
Uiteraard zal ik hier even aangeven als er weer iets op de site bij gezet is.

De korting die we dit jaar aan jou als liefhebber aanbieden is voor het grootste deel 30% op de losse cakes en 25% op de meeste cakeboxen ( uitzonderingen daargelaten ). In de meeste gevallen zijn kartonprijzen ook mogelijk, deze zijn echter op aanvraag.

Staat jouw gewenste artikel niet op de site? Stuur dan een mail aan [email protected], dan kijken we of we dit artikel aan je kunnen leveren.

Wij hebben voor de liefhebbers de volgende afhaaltijden nog vrij:

29-12 : 19.00-20.00 ( beperkt aantal plekken )
29-12 : 20.00-21.00 ( beperkt aantal plekken )
29-12 : 21.00-22.00 ( beperkt aantal plekken )
30-12 : 06.00-07.00
30-12 : 07.00-08.00
30-12 : 19.00-20.00
30-12 : 20.00-21.00
30-12 : 21.00-22.00
31-12 : 06.00-07.00
31-12 : 07.00-08.00

Heb je al besteld in de vroege vogelactie? Kies dan op je afhaal dag voor het blok Toevoegen aan bestelling!

Kan je echt niet op de opgegeven tijden? Stuur dan een mail of pm, dan kijken we samen wat er eventueel voor andere mogelijkheid is.

De freak actie loopt tot en met 30 november 2015!

Mocht je nu al vragen hebben met betrekking tot het assortiment en prijzen, stuur gerust een pm of email naar [email protected]

Team Vuurwerk Huizen

Beste liefhebbers,

We zitten inmiddels al weer in oktober en de nieuwe freak actie komt er weer aan!

Als alles meezit hopen wij in de loop van vandaag en morgen het assortiment van Evolution online te zetten en begin van aankomende week zullen wij met Wolff en Royal verder gaan.
Uiteraard zal ik hier even aangeven als er weer iets op de site bij gezet is.

De korting die we dit jaar aan jou als liefhebber aanbieden is voor het grootste deel 30% op de losse cakes en 25% op de meeste cakeboxen ( uitzonderingen daargelaten ). In de meeste gevallen zijn kartonprijzen ook mogelijk, deze zijn echter op aanvraag.

Staat jouw gewenste artikel niet op de site? Stuur dan een mail aan [email protected], dan kijken we of we dit artikel aan je kunnen leveren.

Wij hebben voor de liefhebbers de volgende afhaaltijden nog vrij:

29-12 : 19.00-20.00 ( beperkt aantal plekken )
29-12 : 20.00-21.00 ( beperkt aantal plekken )
29-12 : 21.00-22.00 ( beperkt aantal plekken )
30-12 : 06.00-07.00
30-12 : 07.00-08.00
30-12 : 19.00-20.00
30-12 : 20.00-21.00
30-12 : 21.00-22.00
31-12 : 06.00-07.00
31-12 : 07.00-08.00

Heb je al besteld in de vroege vogelactie? Kies dan op je afhaal dag voor het blok Toevoegen aan bestelling!

Kan je echt niet op de opgegeven tijden? Stuur dan een mail of pm, dan kijken we samen wat er eventueel voor andere mogelijkheid is.

De freak actie loopt tot en met 30 november 2015!

Mocht je nu al vragen hebben met betrekking tot het assortiment en prijzen, stuur gerust een pm of email naar [email protected]

Team Vuurwerk Huizen

Dat is weer een mooie actie!

Wij ondervinden nog wat kleine probleempjes met de site waardoor het niet mogelijk is om een afhaaltijd te kiezen.
Wij zullen daarom dit eerst oplossen, zodra dat klaar is gaan we Evolution op de site plaatsen.

We zijn druk bezig om het probleem met de ophaaltijden op te lossen, waarschijnlijk zal dat einde van de dag opgelost zijn.

Tot die tijd zitten we niet stil en zullen we alvast beginnen om een deel van het assortiment te uploaden naar de site!
Dan kunnen jullie alvast zien wat we gaan voeren qua assortiment.

Helaas is bestellen dan alleen nog niet mogelijk, sorry voor dit ongemak!

Heerlijk de eerste producten staan al weer klaar voor ons! Super is het kortingssysteem van Vuurwerk Huizen!
Het mooie is nl, ze hebben geen kortingssysteem! De korting is al van de adviesprijs af! Geen minimum aankoopbedrag, geen codes. Het is "gewoon" what you see is what you get!
Service na grote tevredenheid, altijd bereikbaar via pm, mail enz, en heb je wensen, vraag het want kan niet bestaat eigenlijk niet :)
TOP VWH!

Ik hoop dat ik morgen de artikelen van Wolff erop kan zetten.
Tevens zou dan de bug in de afhaaltijden/bestel functie opgelost moeten zijn, zodat er besteld kan worden.

Ik houdt jullie op de hoogte!

Kan niet wachten:bonk::bonk:.
Vorig jaar hier voor het eerst besteld en was zeer tevereden.
Paar keer een vraag gemaild en kreeg altijd antwoordt van Patrick.
Superservice en super aardige mensen die echt van vuurwerk houden.:thumbup::thumbup:

Inderdaad flink wat Evolution, top! Vraagje: gaan jullie de Pro-Fire lijn niet verkopen, zoals de Chry Willow?

Voor nu nemen we die nog nietbop in het assortiment.
Wanneer er meer vraag naar bepaalde items komt zullen we deze mogelijk toevoegen aan het assortiment.
Mocht je interesse hebben in een karton, dan is dat sowieso mogelijk om mee te bestellen.

En ook het delen van een karton met andere liefhebbers behoord tot de mogelijkheden als er genoeg animo voor is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan