Freakactie Vuurwerk Huizen 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.
vorig jaar dik tevreden bij vuurwerk huizen, dus dit jaar maar weer wat besteld bij hun :)
goeie zaak met mooie acties en klantvriendelijk personeel!

Toch maar een paar fuego op de kop getikt, wil ze toch een keer gehad hebben nu het nog kan...jammer dat ze uitlopen bij wolff

Gisteren een gezellige BBQ gehad met het vuurwerkteam. Was erg gezellig en leuk om de collega's weer eens een keer te zien. Daarnaast vast een voorproefje gehad van de EVO spulletjes, ziet er allemaal erg super uit. Zitten echt hele mooie dingetjes tussen.:)

Ik zie dat de oude prijzen weer vermeld staan. Dat betekent dat de actie over is. Jammer net te laat voor de valreep! Maar toch weer wat leuke dingen kunnen bestellen eerder dit jaar! :)

Ik zie dat de oude prijzen weer vermeld staan. Dat betekent dat de actie over is. Jammer net te laat voor de valreep! Maar toch weer wat leuke dingen kunnen bestellen eerder dit jaar! :)

Ergens heeft er een "foutje"gezeten in de prijzen, laat mij even op [email protected] weten wat je nog had willen bestellen dan gaan we er voor zorgen dat je nog de juiste prijzen krijgt en we het toevoegen aan je bestelling

Op de valreep nog 3 mooie producten kunnen toevoegen te weten, Alcatraz, Joy Ride en Final Fate! Thanx Patrick voor de goede afhandeling! :wink:

Het seizoen is begonnen! Wanneer mogen we het nieuwe assortiment verwachten? En komt de sunbeam collectie van evolution er ook bij?

Wij zijn druk met bepalen wat wij gaan opnemen, het is nog even wachten op alle info van de importeurs voor wij alle keuze's kunnen maken.
Maar zoals het er nu uit ziet zullen wij de Sunbeam lijn van Evolution wel opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan