Freakactie Vuurwerk Huizen 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi actie. Met een geschikt vervoersmiddel zou ik mij wel raad weten (Big 19 :D).
Met het OV is het teveel van het goede om zo'n doos te vervoeren + ik zie na het klikken op het artikel dat ze al uitverkocht zijn.

Ah joh, twee boodschappentassen en eventueel nog een rugtas mee. Dan pak je de doos in de winkel alvast uit :p

Mooi actie. Met een geschikt vervoersmiddel zou ik mij wel raad weten (Big 19 :D).
Met het OV is het teveel van het goede om zo'n doos te vervoeren + ik zie na het klikken op het artikel dat ze al uitverkocht zijn.

Ik heb 1 zitplaats vrij de 29e avond..vanuit Zaanstad:wink:

Laatst bewerkt:
Ik denk dat mijn lijstje voorlopig even gereed is.

Maar uiteindelijk wil ik toch altijd meer :D

Worden de Joy Rides nog aangevuld, mochten ze uiteraard op voorraad zijn bij Wolff :bonk:

Hier zijn we nog naar aan het kijken wat we eventueel nog gaan aanvullen, zodra daar meer duidelijkheid over is zal ik het uiteraard hier melden.

Er is weer 1 Big19 beschikbaar op de site !

We hopen vandaag en anders begin van aankomende week van meer artikelen de voorraad weer aan te vullen

Voor dit moment hebben wij de voorraad van onderstaande artikelen weer aangevuld:
- Wasp
- Triple Trouble
- Threesome
- The Moment
- The Miracle
- Road Riot
- Joy Ride
- Final Fate
- Amazing Fountain
- Big19 , dit zullen voor nu echt de laatste zijn OP = OP !

Toegevoegd aan het assortiment:
- White Thunder

Gaan jullie later ook nog kijken naar de havana?

Top dat er weer een hoop producten extra op voorraad zijn gekomen!!

Even 2 keer White Thunder toegevoegd aan mijn bestelling!

Totale lijstje tot nu toe:
- 6x Joy Ride
- 4x Concerto Rosso
- 4x Gate of Heaven 1
- 4x Heavy 3
- 2x White Thunder
- 1x Havana
- 1x Big 19 (Karton)

Begint alweer een leuk lijstje te worden!
Ik heb nog het één en ander aan wensen, maar deze zijn allemaal nog voldoende op voorraad zodat ik nog even kan sparen!

Laatst bewerkt:
iemand die uit de regio gorinchem richting huizen gaat komend jaar en een carpoolfreak mee kan nemen?
Wil namelijk graag eens bij deze winkel bestellen maar door het vervoerprobleem komt dat er steeds niet van.

Even 2 keer White Thunder toegevoegd aan mijn bestelling!

Totale lijstje tot nu toe:
- 6x Joy Ride
- 4x Concerto Rosso
- 4x Gate of Heaven 1
- 4x Heavy 3
- 2x White Thunder
- 1x Havana
- 1x Big 19

Begint alweer een leuk lijstje te worden!
Ik heb nog het één en ander aan wensen, maar deze zijn allemaal nog voldoende op voorraad zodat ik nog even kan sparen!
Mooie lijst, die vroege mogelijkheid van bestellen, helpt aardige collecties te vormen ;)

Laatst bewerkt:
iemand die uit de regio gorinchem richting huizen gaat komend jaar en een carpoolfreak mee kan nemen?
Wil namelijk graag eens bij deze winkel bestellen maar door het vervoerprobleem komt dat er steeds niet van.

Helaas,ik heb wel 1 plaats voor iemand route zaanstad naar Huizen.

Mijn lijstje tot nu toe,

1x Karton Big 19
2x Joyride
1x Road Riot
1x Miracle
1x Triple Trouble
1x Concerto rosso
2x Cruelty
1x Red Heat
1x Phantom
1x Finale Fate
2x Stars over Paris

Thx,er komen nog een aantal Wolff producten bij en daarna Evolution en Royal,maar nu zit er slot op me portemonnee,krijg eind februari de sleutel weer:D

Mijn lijstje tot nu toe

1x karton big 19
1x karton silver salute
8x happy thunder Q
5x cruelty
4x stars over paris
4x joy Rides
4x heavy 3
3x alcatraz
1x the miracle
1x royal elements

Voorlopig ben ik al over mijn budget heen, maar ik heb ook nog 11 maanden te gaan.

Kortom: te gekke actie!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan