Freakactie Vuurwerk Huizen 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
De duro's zijn inmiddels besteld, voor wie heeft aangegeven bij mij ze te willen hebben heeft inmiddels al een pm/mail gehad.
Er zijn er nog een aantal over deze komen in de loop van vandaag op de website te staan onder de actie's, hij is nu al wel vindbaar op de site via de zoek functie en dan zoeken naar Duro!

Vanmiddag nog even langs geweest bij Patrick en gelijk even paar kleine cat. 1 dingetjes meegenomen. Verder had hij mooi alles al liggen in de bunkers inclusief de duro's al die hij vandaag had opgehaald. Mooi om te zien hoe erg Patrick er al mee bezig is en dat hij eigenlijk al niet kan wachten om het hele assortiment te bepalen he?:p

In de loop van vandaag zullen er nog een aantal formula 1 pijlen op de site bijkomen en tevens komt het Killing Arrow pijlenpakket er op de site bij voor €27.95 !

Via de zoekfunctie zijn ze nu al wel te vinden, in de loop van vandaag vind je ze ook onder de groep actie artikelen.

Ik merk net dat wij een probleem hebben met onze website, zodra dit is opgelost zal ik het hier posten.
Wil je ondertussen toch een bestelling plaatsen, stuur dan even een email naar info@vuurwerkhuizen of stuur me een pm.

Sorry voor het ongemak!

Ik merk net dat wij een probleem hebben met onze website, zodra dit is opgelost zal ik het hier posten.
Wil je ondertussen toch een bestelling plaatsen, stuur dan even een email naar info@vuurwerkhuizen of stuur me een pm.

Sorry voor het ongemak!

De problemen zijn inmiddels weer verholpen en alle producten zijn weer zichtbaar en te bestellen !

Ik heb ook dankbaar gebruik gemaakt van deze actie en alvast wat vuurwerk besteld! Beetje gek om dit in mei al te doen haha, maar deze kortingen waren te mooi om voorbij te laten gaan! Thanks Vuurwerk Huizen voor deze actie!

Laatst bewerkt door een moderator:
Wij hebben de afgelopen week regelmatig de vraag gehad wat de karton prijzen zijn van de Evolution items op de site.
Daarom zullen in de loop van de ochtend de Happy Thunder, Titanium Thunder, Blue Thunder en Ice Queen ook per karton beschikbaar staan op www.vuurwerkhuizen.nl.

( wanneer je nu via de zoekfunctie zoekt op de naam zal je ze al vinden )

Gezien de hoeveelheid vraag en verkoop in de diverse Evolution items, heb ik onze voorraad aangevuld en staan oa de Wall cakes 2013, Happy Thunder Q en Titanium thunder weer ruim beschikbaar op onze site !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan