Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb van een aantal mensen de vraag gehad of ik ook de Big19 van Wolff kan leveren.
Deze kan ik leveren mits ik er een redelijk aantal afneem, mochten er meer mensen interesse in hebben stuur me dan even een pm of een email naar [email protected]
Dan kan ik even kijken of ik aan de aantallen kom, zodra ik dan meer info heb neem ik even contact met iedereen op.
Bekijk bijlage 19563
De kartonprijs zal op €130.00 uitkomen!
Doe mij maar een doos! Hoeveel moeten er nog eentje afnemen?
Ik heb van een aantal mensen de vraag gehad of ik ook de Big19 van Wolff kan leveren.
Deze kan ik leveren mits ik er een redelijk aantal afneem, mochten er meer mensen interesse in hebben stuur me dan even een pm of een email naar [email protected]
Dan kan ik even kijken of ik aan de aantallen kom, zodra ik dan meer info heb neem ik even contact met iedereen op.
Bekijk bijlage 19563
De kartonprijs zal op €130.00 uitkomen!
Ok. Nou hopen dat voor die 2 karton nog gegadigden zijnwant heb zeker een aantal jaar ervaring met deze toppers waarvan de kwaliteit altijd goed is. Toppers...
En anders neemt Patrick ze zelf maar vind je niet?![]()
Inmiddels heb ik genoeg aanvragen gehad en gaat deze actie door !
De mensen die er een of meerder wilden hebben, hebben inmiddels mail/pm gehad.
Mocht je als nog van deze actie gebruik willen maken kan dat nog steeds, mail dan naar [email protected] of stuur me een pm !
Wij zullen de folder van Wolff voeren met hier naast een aantal toevoegingen ( welke ik morgen na de demo definitief maak ) daarnaast zal ik alle items van Evolution opnemen en dan nog een 20 a 25 items van Royal.
Zodra er meer van bekend is qua assortiment zal ik dat uiteraard hier kenbaar maken en waar mogelijk dat ik dat in delen doe, dat zodra ik het assortiment Wolff en bijbehorende actie's rond heb al post en daarna Evolution/Royal volgen.