Freakactie Vuurwerk Huizen 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
de kartoneenheid voor de Big19 is nog steeds 12 stuks? en valt er een tipje van de sluier op te lichten over de nieuwe actie die deze week in gaat?

Voor over ik weet is de karton inhoud nog steeds 12 stuks Scav.
De nieuwe freak actie is deels bekent, maar kan ik pas afronden als ik mijn assortiment rond heb.
Zie je pm voor kleine tipje van de sluier ;)

Ik heb van een aantal mensen de vraag gehad of ik ook de Big19 van Wolff kan leveren.
Deze kan ik leveren mits ik er een redelijk aantal afneem, mochten er meer mensen interesse in hebben stuur me dan even een pm of een email naar [email protected]
Dan kan ik even kijken of ik aan de aantallen kom, zodra ik dan meer info heb neem ik even contact met iedereen op.

Bekijk bijlage 19563

De kartonprijs zal op €130.00 uitkomen!

Doe mij maar een doos! Hoeveel moeten er nog eentje afnemen?

Ook maar een bestelling geplaatst, mooie prijzen!
1x Mean machines
1x Rocking Fire
1x X-box
5x Happy Thunder Q
En zodra de big 19 door gaat die ook nog 2 maal.

Begint al ergens op te lijken:thumbsup:

Ik heb van een aantal mensen de vraag gehad of ik ook de Big19 van Wolff kan leveren.
Deze kan ik leveren mits ik er een redelijk aantal afneem, mochten er meer mensen interesse in hebben stuur me dan even een pm of een email naar [email protected]
Dan kan ik even kijken of ik aan de aantallen kom, zodra ik dan meer info heb neem ik even contact met iedereen op.

Bekijk bijlage 19563

De kartonprijs zal op €130.00 uitkomen!

Krijg net van Patrick door dat we nog 2 karton nodig hebben voor om deze actie door te laten gaan!

Ok. Nou hopen dat voor die 2 karton nog gegadigden zijn:)want heb zeker een aantal jaar ervaring met deze toppers waarvan de kwaliteit altijd goed is. Toppers...

Inmiddels heb ik genoeg aanvragen gehad en gaat deze actie door !
De mensen die er een of meerder wilden hebben, hebben inmiddels mail/pm gehad.

Mocht je als nog van deze actie gebruik willen maken kan dat nog steeds, mail dan naar [email protected] of stuur me een pm !

Inmiddels heb ik genoeg aanvragen gehad en gaat deze actie door !
De mensen die er een of meerder wilden hebben, hebben inmiddels mail/pm gehad.

Mocht je als nog van deze actie gebruik willen maken kan dat nog steeds, mail dan naar [email protected] of stuur me een pm !

Super! Zo zie je maar weer dat zo'n oproep wonderen doet he! Hebben we binnen paar dagen mooi geregeld met z'n allen.

De huidige Vroege Vogel actie - Freak actie is nu afgelopen de artikelen zullen in de loop van de dag van de site verdwijnen en wij zullen ons de komende weken gaan richten op het afronden van de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen / nieuwe assortiment.

Zodra hier meer over bekend is zullen wij uiteraard hier ook de nieuwe Freak actie bekend maken !

Mocht je afgelopen week/weken toch nog iets op de site hebben gezien of in de lijst met artikelen die hier gepost is en nog niet de gelegenheid hebben gehad om te bestellen, stuur dan gerust een pm of email en waar ik de artikelen nog heb zullen deze nog voor de actie prijs geleverd worden totdat de nieuwe actie gaat lopen !
Heb je nog interesse in karton Big19 a €130.00 geldt bovenstaand ook voor stuur gerst een mail of pm!

Groeten,

Patrick

Geweldige service weer zeg.
Ben benieuwd met welk assortiment jullie dit jaar gaan komen.

Wij zullen de folder van Wolff voeren met hier naast een aantal toevoegingen ( welke ik morgen na de demo definitief maak ) daarnaast zal ik alle items van Evolution opnemen en dan nog een 20 a 25 items van Royal.

Zodra er meer van bekend is qua assortiment zal ik dat uiteraard hier kenbaar maken en waar mogelijk dat ik dat in delen doe, dat zodra ik het assortiment Wolff en bijbehorende actie's rond heb al post en daarna Evolution/Royal volgen.

Wij zullen de folder van Wolff voeren met hier naast een aantal toevoegingen ( welke ik morgen na de demo definitief maak ) daarnaast zal ik alle items van Evolution opnemen en dan nog een 20 a 25 items van Royal.

Zodra er meer van bekend is qua assortiment zal ik dat uiteraard hier kenbaar maken en waar mogelijk dat ik dat in delen doe, dat zodra ik het assortiment Wolff en bijbehorende actie's rond heb al post en daarna Evolution/Royal volgen.

Top Patrick ben zeer benieuwd naar wat er komen gaat. Succes ermee...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan