happy4ever1968
VWC lid
De dag is voor de helft voorbij. Waar blijft Bruuttt? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zit ook met.smart te wachtenDe dag is voor de helft voorbij. Waar blijft Bruuttt?![]()
Begin November zeiden ze tegen meWanneer gaat de reguliere site open?
Mijn budget was er in januari al doorheen... Maarja laatste jaar en geen ruggengraat dus "ach bestel mar bestel mar bestel mar"..![]()
wat je in overweging zou kunnen nemen naast duurder en bewezen. Terremoto heeft nog een crackling mine. Persoonlijk vind ik dat enorm storend bij een salute cake. In mijn ogen flink afbreuk aan de knal maar dat is persoonlijk.vraagje hoor geen kritiek maar gewoon een vraag, wat is de reden dat ik de bruut bij jullie zou bestellen en niet gewoon de teremoto half uurtje bij jullie vandaan. 6 stuks voor 178 euro iets duurder maar wel bewezen in de straat?
Zucht.. Vooruit dan maar weer..Hop hop bestellen maar![]()
![]()
Ruggengraat van een goudvis jijZucht.. Vooruit dan maar weer..
GoedenmiddagKomt deze ook nog los of alleen karton dan weet ik of ik budget moet aanboren of niet![]()
vraagje hoor geen kritiek maar gewoon een vraag, wat is de reden dat ik de bruut bij jullie zou bestellen en niet gewoon de teremoto half uurtje bij jullie vandaan. 6 stuks voor 178 euro iets duurder maar wel bewezen in de straat?
Goedzo knul. Wij zijn trots op jouZucht.. Vooruit dan maar weer..
Als die Brruuttt nou net zo hard knalt als die ruggengraat van jou... wordt feestje daarZucht.. Vooruit dan maar weer..
Nee per doos. Feestje zit ergens andersAls die Brruuttt nou net zo hard knalt als die ruggengraat van jou... wordt feestje daar
Komt deze ook nog los of alleen karton dan weet ik of ik budget moet aanboren of niet![]()