nick_2410
VWC lid
@subarufreak ik weet niet of het al is gezegd maar komen de sesation 2 en buurassortiment nog terug?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Denk dat ik 1 van de laatste buurtassortimenten mocht hebben, gisteravond besteld@subarufreak ik weet niet of het al is gezegd maar komen de sesation 2 en buurassortiment nog terug?
Sky symJongens ( voornamelijk) ik heb weer 100eu vrijgespeeld. Wat zal ik halen: blitz, sky sym, 4 seasons, ig, super flowers, blinking fermata?
Superflowers beste van wat je noemtJongens ( voornamelijk) ik heb weer 100eu vrijgespeeld. Wat zal ik halen: blitz, sky sym, 4 seasons, ig, super flowers, blinking fermata?
In de pocket!Superflowers beste van wat je noemt
Hier wacht ik ook nog op +1!Karton Philadelphia Spitters zou ook een heerlijke toevoeging zijn!
Sensation boxen zijn terug hoor op de siteEnneh, komen de Sensation nog terug?![]()
Ik zie het, zal het verder specificeren..Sensation boxen zijn terug hoor op de site
Had hem afgelopen jaar,Ik heb de 1 2 4 en 5 al wel. 3 toch laten staan maar blijf twijfelen... de straat videos en reacties kunnen me niet overtuigen
Had dezelfde gedachten afgelopen jaar, toch besteld. Vond hem niet bijzonder en laat hem dus links liggen nu.Ik heb de 1 2 4 en 5 al wel. 3 toch laten staan maar blijf twijfelen... de straat videos en reacties kunnen me niet overtuigen
Je 1e tijdslot telt. Als je bestelling 1 hebt geplaatst op 29 december tussen 09.00 en 10.00 dan gaan alle bestellingen die je daarna stuurt ook op dir tijdslot, je kunt dus gewoon een ander tijdslot pakken willekeurigBeste @bruijntjeluc
Ik had afgelopen maandag een mail gestuurd naar [email protected] omdat ik graag wat wil toevoegen aan mijn bestaande tijdslot. Zeker gezien de Sensations weer op voorraad wil ik er nog wat bij bestellen. Ik had blijkbaar geen account aangemaakt, dus wellicht dat ik daarom niks kan toevoegen. Kun je dat alsnog doen? Of is er een andere manier.
Dank voor de reactie alvast.
Anders misschien even [email protected] proberenBeste @bruijntjeluc
Ik had afgelopen maandag een mail gestuurd naar [email protected] omdat ik graag wat wil toevoegen aan mijn bestaande tijdslot. Zeker gezien de Sensations weer op voorraad wil ik er nog wat bij bestellen. Ik had blijkbaar geen account aangemaakt, dus wellicht dat ik daarom niks kan toevoegen. Kun je dat alsnog doen? Of is er een andere manier.
Dank voor de reactie alvast.