[FREAKACTIE 2025] Vuurwerkperdoos

Zo, ik heb ook m'n tijdslot veilig gesteld. Sensation 5 en Bomb XL besteld. Er zal vast nog meer gaan volgen.

Oja, die Philadelphia Spitter voor een leuke kartonprijs.. kom maar op!

Ik heb de 1 2 4 en 5 al wel. 3 toch laten staan maar blijf twijfelen... de straat videos en reacties kunnen me niet overtuigen

Ik heb de 1 2 4 en 5 al wel. 3 toch laten staan maar blijf twijfelen... de straat videos en reacties kunnen me niet overtuigen
Had hem afgelopen jaar,
Had dezelfde gedachten afgelopen jaar, toch besteld. Vond hem niet bijzonder en laat hem dus links liggen nu.

Beste @bruijntjeluc

Ik had afgelopen maandag een mail gestuurd naar [email protected] omdat ik graag wat wil toevoegen aan mijn bestaande tijdslot. Zeker gezien de Sensations weer op voorraad wil ik er nog wat bij bestellen. Ik had blijkbaar geen account aangemaakt, dus wellicht dat ik daarom niks kan toevoegen. Kun je dat alsnog doen? Of is er een andere manier.

Dank voor de reactie alvast.

Beste @bruijntjeluc

Ik had afgelopen maandag een mail gestuurd naar [email protected] omdat ik graag wat wil toevoegen aan mijn bestaande tijdslot. Zeker gezien de Sensations weer op voorraad wil ik er nog wat bij bestellen. Ik had blijkbaar geen account aangemaakt, dus wellicht dat ik daarom niks kan toevoegen. Kun je dat alsnog doen? Of is er een andere manier.

Je 1e tijdslot telt. Als je bestelling 1 hebt geplaatst op 29 december tussen 09.00 en 10.00 dan gaan alle bestellingen die je daarna stuurt ook op dir tijdslot, je kunt dus gewoon een ander tijdslot pakken willekeurig

Beste @bruijntjeluc

Anders misschien even [email protected] proberen

Back
Bovenaan