larspardijs
VWC lid
Super flowers 100sh van Geisha, ook een goeie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze staat al op de siteen misschien de ultimate/final city trip na het succes van afgelopen oud en nieuw.
Enndie ookSuper flowers 100sh van Geisha, ook een goeie
Bij hun of bij jou?Ben heel benieuwd wat er allemaal gaat komen dit jaar!
Tjah Torrr, daar vraag je wat. Ik bedoelde ik eerste instantie bij hun.. Maar nu ik erover nadenk, ben ook wel benieuwd bij mijzelf!Bij hun of bij jou?![]()
Altijd blijven hopenTjah Torrr, daar vraag je wat. Ik bedoelde ik eerste instantie bij hun.. Maar nu ik erover nadenk, ben ook wel benieuwd bij mijzelf!
Enneh, als je het mijn vrouw vraagt dan is ze helemaal benieuwd wat er nog bij komtze hoopt niks meer.
Hetzelfde jasje maar compleet andere uitvoering helaas. Ouderwets marketing dingetjeTHE LEGEND 3 X 20 SCHOTS
Zijn dit nog echt de traditionele cakes van weleer, of enkel hetzelfde jasje maar een andere uitwerking?
Overigens wel hele goede cakes.Hetzelfde jasje maar compleet andere uitvoering helaas. Ouderwets marketing dingetje
vanwaar je vraag? Valk is 'slechts' verkooppunt, geen beleidsmaker of importeur?Beste valk,
Kunnen we er vanuit gaan dat alle producten op vwpd met nog 30mm tubes uitloop is voor enkel dit jaar nog?
100% garantie kunnen ze dus niet geven idd.. Maar ze zitten wel met de importeur aan tafel dus zo’n gekke vraag is het niet?vanwaar je vraag? Valk is 'slechts' verkooppunt, geen beleidsmaker of importeur?
Geen gekke vraag denk ik. Je bedoeld denk ik gewoon of het uitloop is van afgelopen jaar wat in de bunkers nog staat?Beste valk,
Kunnen we er vanuit gaan dat alle producten op vwpd met nog 30mm tubes uitloop is voor enkel dit jaar nog?
CorrectEind van de middag rond 17 pas open dacht ik ergens gelezen te hebben
Je mag The Great Wall ook wel benoemen, vind die weliswaar nog mooier uitgewerkt.Riakeo - Elegance toegevoegd op de site
Dit gaat mensen geld kosten![]()