Ook dat valt een paar posts terug te lezen..Komt de Lapiro nog terug op voorraad??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ook dat valt een paar posts terug te lezen..Komt de Lapiro nog terug op voorraad??
Soms vraag ik me af of sommige leden ook nog meelezen. Voor dit antwoord hoef je zelfs nog niet een pagina terug te bladeren. Dit antwoord is onderhand al 10x te vinden in dit topic…Komt de Lapiro nog terug op voorraad??
Zodra er meer bekend is over de LaPiRo zal ik het hier melden.
Is deze inmiddels op?Freestyle madness aangevuld. Voor deze batch geldt op = op!
Ik heb gisteravond de laatste besteld, sorry!Is deze inmiddels op?
Hier sluit ik mij trouwens volledig bij aan, en dan vooral de tailgate fan. Die schiet ik nu al 2 jaar in de wind, 3 maal scheepsrecht?Mochten jullie nog suggesties zoeken voor aanvullingen? De Pyroshowlijn van Broekhoff vind ik echt top (bijvoorbeeld de Color Crossete, Tailgate Fan of Blue Mine With Golden Spider Tail)
De Hardcore Helium van Rubro staat ook nog hoog op de wishlist.
Jammerr maar geniet ervanIk heb gisteravond de laatste besteld, sorry!
Gisteren lid geworden en vandaag bedelen voor verlenging? Wees een vent bestel alsnogSh*t vergeten een tweede bestelling te plaatsen en nu is de extra Kanjerkorting over.... jullie hebben niet een stiekeme verlenging @Vuurwerkkanjer?![]()
Dit moet je gewoon een weloverwogen beslissing noemenLekker hoor mooie inpuls aankoop! Ik word gek van al die aanbiedingen zo vroeg in jaar![]()