Mooi, gelijk ingeslagenFreestyle madness aangevuld. Voor deze batch geldt op = op!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooi, gelijk ingeslagenFreestyle madness aangevuld. Voor deze batch geldt op = op!
Goeie tip, aanhanger mee.Lelystad hier. Mijn tip; veel bestellen, dan haal je de brandstofkosten eruit![]()
Haha spannend!Blijft een verrassing tot op de ophaaldagen![]()
Ik ben er weer rond dezelfde tijd als vorige maand. Misschien kan ik het je dan vertellenHaha spannend!
Misschien ben ik er dan ook wel. Aangezien ik je dus waarschijnlijk tegen kwam vorige maand. Ik ben er ook weer de zelfde tijd namelijk.Ik ben er weer rond dezelfde tijd als vorige maand. Misschien kan ik het je dan vertellen
Je bent niet de eerste en ook zeker niet de laatsteNiet verwacht dat ik zo vroeg in het jaar er al bestellingen uit zou gooien, maar na het zien van de prijzen kon ik het e.e.a. gewoon niet laten liggen![]()
Aaahhhh, zojuist besteldFreestyle madness aangevuld. Voor deze batch geldt op = op!
Is het een bestaande bak de we als freaks kennen of hebben jullie deze zelf laten produceren? Of is deze info al te veel tipje van de sluierBlijft een verrassing tot op de ophaaldagen![]()
Bedankt! Heb ze zojuist besteldCaïro Crackling is weer aangevuld voor dezelfde prijs. Tot en met morgen nog met extra korting te krijgen.
Hardcore Helium idd, staat op nmr 1 van de whishlist!Mochten jullie nog suggesties zoeken voor aanvullingen? De Pyroshowlijn van Broekhoff vind ik echt top (bijvoorbeeld de Color Crossete, Tailgate Fan of Blue Mine With Golden Spider Tail)
De Hardcore Helium van Rubro staat ook nog hoog op de wishlist.
Als in überhaupt niet meer te krijgen omdat het product uit het assortiment is?Hardcore Helium stond ook op onze wishlist maar kunnen we helaas niet meer krijgen.