Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Order of ooit ook een account aangemaakt? Ik heb nl. geen order geplaatst maar ws. wel ooit een account, maar geen bevestigingsmail (ook niet in spam).Voor de mensen die zich hebben aangemeld maar geen bevestigingsmail hebben ontvangen, dit komt in 9 van de 10 gevallen doordat jij als klant al bij ons in het systeem staat. Wanneer je in de voorgaande jaren al een order bij ons hebt geplaatst sta je automatisch geregistreerd en stuurt het systeem GEEN bevestigingsmail. We snappen dat dit niet optimaal is maar is helaas een beperking in het huidige systeem.
Komende week sturen we de eerste mailing de duur uit en kort daarna ontvangen alle leden een mailtje met een openingsknaller voor wanneer de webshop geopend wordt. Deze is echt de moeite waard!![]()
Een account maken kan inderdaad ook. Stuur mij jouw emailadres anders even in PB dan dubbelcheck ik even of je erin staat.Order of ooit ook een account aangemaakt? Ik heb nl. geen order geplaatst maar ws. wel ooit een account, maar geen bevestigingsmail (ook niet in spam).
Klopt de prijs van de wolff 888 en 999 bullpack fonteinen? Als ik ze los koop zijn ze goedkoperHop hop, gas erop. Onze webshop is geopend! Scherpe prijsjes en toffe producten, nu te bestellen op www.vuurwerkkanjer.nl
Voor de clubleden: check je e-mail voor de extra actie bovenop de superscherpe prijzen!
Nieuw is onze mystery box, een 100 shots 25mm bak waarvan ik zeker weet dat deze in de smaak gaat vallen, vooral voor deze superprijs!
Klopt de prijs van de wolff 888 en 999 bullpack fonteinen? Als ik ze los koop zijn ze goedkoper