Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Aan de effecten te zien kan de mystery box zomaar eens de Crackle king zijn.
100sh 25mm
1400 gram
Bij de omschrijving staat
Crackle en dahlia als effecten
Leuke prijs als het daarwerkelijk die bak is!
Wanneer komt het bekend welke dit is? Bij afhaal of zodra de actie voorbij is?
Leuke winkel afgelopen jaar wat artikelen gekocht in de losse verkoop. Net even ingeschreven, maar nog geen extra super korting klappers ontvangen. Komen die nog of had ik me eerder moeten inschrijven?
Heb die mail vorig jaar wel 4x aangevraagd.. toen opgegeven! Dan maar ergens anders haha..Op een of andere manier ben ik niet in de maillijst opgenomen ondanks een bestelling vorig jaar. Heb even een mailtje gestuurd en zal vast goed opgelost worden. Vorig jaar erg goede ervaring bij jullie gehad, dus voor herhaling vatbaar zou ik zeggen!
Dit jaar gebruiken we een ander systeem en dit moet toch echt werken. Stuur mij maar een bericht en ik fix het voor je, 100%!Heb die mail vorig jaar wel 4x aangevraagd.. toen opgegeven! Dan maar ergens anders haha..
Was nog 1 compound vergeten, dus nu 2x besteld hierTweede bestelling is ook een feit. Bedankt weer!
Is gefikst inmiddels. Bestelling gaat volgen. Gewoon bestellen hierHeb die mail vorig jaar wel 4x aangevraagd.. toen opgegeven! Dan maar ergens anders haha..
Zitten de afhaalblokken al vol? Of volgt dat tzt nog?
De goede batch, ofwel de 'lagere' versie. Zelf getest door onze chef bunker en die heeft zijn seal of approval erop gezetEven een vraag over de total 400 display....welke batch hebben jullie op voorraad?
Haha, je bent nummer 4 al. Stuur maar een PB met je ordernummer en ik ga voor je kijken.Vergeet de code in te vullen. Kan hier nog wat aan gedaan worden?