[FREAKACTIE 2025] - Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

En ook de tweede maand van 2025 is alweer bijna voorbij (wat is ie lekker kort he?! :d)

Dat betekent dat ook onze tweede VrijMiBo van dit jaar eraan komt, MORGEN (vrijdag 28 februari) vanaf een uurtje of half 3 tot 5 uur.
Wie zien we morgen in Roosendaal?:d

En ook de tweede maand van 2025 is alweer bijna voorbij (wat is ie lekker kort he?! :d)

Dat betekent dat ook onze tweede VrijMiBo van dit jaar eraan komt, MORGEN (vrijdag 28 februari) vanaf een uurtje of half 3 tot 5 uur.
Wie zien we morgen in Roosendaal?:d
Ik ga m'n best doen om erbij te zijn maar of het gaat lukken kan ik nog niet met zekerheid zeggen. Heeft er al iemand toegezegd voor de bevoorrading van de roze koeken te zorgen?

Nieuw bij Vuurwerkfeestje.nl: WEEKACTIE! :d

Hoewel het jaar best snel voorbij gaat, kunnen jullie in deze maanden van het laagseizoen wel wat leuke deals gebruiken, toch?! Daarom introduceren wij onze onze WEEKACTIE!

Van vrijdag tot vrijdag gooien wij een selectie van 9 items uit onze webshop in de weekactie met EXTRA korting bovenop onze geldende outletprijzen! Let op: soms maar enkele stuks beschikbaar voor deze prijs en OP=OP!

De eerste weekactie staat nu online. Let's go! https://vuurwerkfeestje.nl/categorie/weekactie

dank jullie wel! (1).png

@Vuurwerkfeestje NL
Brutale vraag: bestaat er kans dat jullie de volgende lesli producten gaan aanbieden?
- blue lion king
- kyoto kamuro
- Laser game (fontein, tot dusver aangeboden in Duitsland)

• Like
Waarderingen: g3rb
@Vuurwerkfeestje NL
Brutale vraag: bestaat er kans dat jullie de volgende lesli producten gaan aanbieden?
- blue lion king
- kyoto kamuro
- Laser game (fontein, tot dusver aangeboden in Duitsland)
Is nog lastig te zeggen. We gaan sowieso Riakeo voeren, andere lijnen van Lesli is nog niet bekend.
De eerste 2 is de kans sowieso klein. Laser Game ben ik niet zeker van of die ook naar NL komt...

Is nog lastig te zeggen. We gaan sowieso Riakeo voeren, andere lijnen van Lesli is nog niet bekend.
De eerste 2 is de kans sowieso klein. Laser Game ben ik niet zeker van of die ook naar NL komt...
Dank voor de snelle reactie! Hebben jullie een makkelijk lijntje met lesli? Ben HEEL erg benieuwd of de lasergame naar NL komt... (valt binnen RACT?)

Back
Bovenaan