[FREAKACTIE 2025] - Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

De Extraordinary kost in het noorden van het land € 289. In het midden van het land € 325. Ik ben benieuwd hoe deze prijzen zich bij jullie verhouden! :D
Van The Great wall heb ik helaas geen vergelijking. Heb pas 1 winkel gezien die deze verkoopt.

Als de doorstreepte prijs, de nieuwe adviesprijs is van al het Riakeo... dan is het flink gestegen in vergelijking met vorig jaar zeg...

Als de doorstreepte prijs, de nieuwe adviesprijs is van al het Riakeo... dan is het flink gestegen in vergelijking met vorig jaar zeg...
Volgens mij moeten we die adviesprijzen ook met een korreltje zout nemen, zag gisteren ergens een fontein met adviesprijs 60 euro maar nu voor slechts 11.99 yeahhhh right

Had een riakeo elegance in m'n winkelwagen, maar toen ik af wou rekenen stond er dat ik niet kon bestellen helaas, en nu zie ik hem niet meer op de site.

Leuk initiatief maar geen prijzen dat je denkt, nu moet ik mijn slag slaan. Denk dat je nog wel betere deals kan maken dit jaar, vooral op RIAKEO producten.

Naja gelimiteerde productie & veel vraag denk ik dan maar..... Daarentegen heb ik ook vernomen dat riakeo minimum prijzen heeft voor hun producten. Weet niet of dat klopt though.

It escalated quickly again... MysteryBox 2025 nr. 1 is UITVERKOCHT! :d
Gefeliciteerd met de Killer Coyote uit de Duitse Predator-lijn. Tot 30mm en ruim 1700 gram, met diverse schietrichtingen!

Deze kans gemist... niet getreurd! We schakelen direct door naar MysteryBox 2025 nr. 2! Deze verschijnt binnen enkele ogenblikken in de webshop!
Kunnen jullie helpen met dit te verantwoorden aan mijn vriendin? zojuist de nr. 1! besteld en wil eigenlijk ook de 2e wel.

Valt dit toevallig in de service die jullie bieden :D

Voor het eerst hier een bestelling gedaan. Afgelopen jaar vielen jullie mij hier op het forum veelvoudig in positieve zin op, dus kom dit jaar graag eens langs! Ziet er altijd erg gezellig uit bij jullie :)

Killer Coyote ook besteld, hele vette box is dat zo op film!

Back
Bovenaan