Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tot begin februariIk heb men rug nog recht gehouden, kijken hoelang ik dat kan volhouden.
ja naar mannetje hahaha ;palleen die rechter gozer is net zo’n irritante deur aan deur verkoper. Uiteindelijk zwicht je een keer.
Hoe laat is die?Tot de 24e bij de eerste vrijmibo van dit jaar
Vanaf 14:30u tot uiterlijk 17:30u!Hoe laat is die?
Ahhh, ben ik nog aan het werken…..Vanaf 14:30u tot uiterlijk 17:30u!
Tot vrijdag !Vanaf 14:30u tot uiterlijk 17:30u!
Niet meegaan in de depressie Opa.. Er komt geen verbod!Hoe zit het eigenlijk met mijn bestelling, en dan vooral mijn centjes, als er een verbod komt waar iedereen zich hier zo verschrikkelijk druk om maakt?
Je krijgt dan automatisch voor het volledige bedrag trektouwtjes, sterretjes, roze koeken en kindercola om er toch een groot feest van te kunnen maken de 31eHoe zit het eigenlijk met mijn bestelling, en dan vooral mijn centjes, als er een verbod komt waar iedereen zich hier zo verschrikkelijk druk om maakt?
En een paar dummy's naar keuze voor het idee!Je krijgt dan automatisch voor het volledige bedrag trektouwtjes, sterretjes, roze koeken en kindercola om er toch een groot feest van te kunnen maken de 31e
Uiteraard komen die centjes snel retour naar de rechtmatige eigenaar!Hoe zit het eigenlijk met mijn bestelling, en dan vooral mijn centjes, als er een verbod komt waar iedereen zich hier zo verschrikkelijk druk om maakt?
Doe ik ook niet, daarom zeg ik ook "waar iedereen hier zich zo druk om maakt" (behalve ik).Niet meegaan in de depressie Opa.. Er komt geen verbod!
Ik zou hier graag nog een spijker en een stukje touw bij ontvangen als compensatie voor het geleden leed. Opdat wij den helen avond kunnen spijkerpoepen in een legen bierflesch!Je krijgt dan automatisch voor het volledige bedrag trektouwtjes, sterretjes, roze koeken en kindercola om er toch een groot feest van te kunnen maken de 31e
Wat een plaatje is dit zeg… het is dat ik hoogst waarschijnlijk in Hongarije ben dit jaar. Mocht dit niet doorgaan zal ik zeker een bezoek brengen aan deze winkelDank voor jullie positieve reacties! Opbouwende kritiek mag overigens ook altijd
Helaas was onze Cosmic Collision net te laat binnen, daarom konden we alleen maar enkele van de oude batch uitleveren.
Inmiddels is de 2024 batch binnen en deze is TOP!
Cosmic Collision - Vuurwerkfeestje.nl
vuurwerkfeestje.nl
Hongarije is leuk.. maar je onderschat Roosendaal Altijd van harte welkom!Wat een plaatje is dit zeg… het is dat ik hoogst waarschijnlijk in Hongarije ben dit jaar. Mocht dit niet doorgaan zal ik zeker een bezoek brengen aan deze winkelHongart