[FREAKACTIE 2025] - Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Rico en team,

Eerste bestelling is weer een feit hoop weer op mooie acties van het jaar.

Gr. Robin

Hoe zit het eigenlijk met mijn bestelling, en dan vooral mijn centjes, als er een verbod komt waar iedereen zich hier zo verschrikkelijk druk om maakt?

Dank voor jullie positieve reacties! Opbouwende kritiek mag overigens ook altijd :p

Helaas was onze Cosmic Collision net te laat binnen, daarom konden we alleen maar enkele van de oude batch uitleveren.
Inmiddels is de 2024 batch binnen en deze is TOP!:d

Wat een plaatje is dit zeg…🥰 het is dat ik hoogst waarschijnlijk in Hongarije ben dit jaar. Mocht dit niet doorgaan zal ik zeker een bezoek brengen aan deze winkel

Hoewel er weinig nieuws te melden is, toch een soort van update:
Aankomende week hebben we nog een importeursbezoek op de planning staan. Verder zijn er al een aantal inkooporders geplaatst. Na aankomende week hopen we dat er ook wat meer duidelijkheid is over welke kant onze 'vrienden' in politiek Den Haag op willen. Begin februari hopen we dan een mooie update te kunnen doen aan ons outlet assortiment!

Dank ook nog aan degene die gisteren onze VrijMiBo hebben bezocht, was weer erg gezellig! Zet 28 februari alvast in je agenda, want dan is de volgende! :d

Eerlijk gezegd heb ik mijn centjes nog even in mijn zak gehouden en hoop bij een positieve uitslag vanuit Den-Haag weer onbezorgd jaar rond wat leuke spulletjes bij elkaar te scharrelen.
Hopelijk kunnen we begin Februari van start met vullen van het winkelwagentje.
Heel veel succes mannen en we hopen er het beste van!

Back
Bovenaan