[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Vathorst

Dit lijkt mij de soort vraag die eventueel meerdere mensen in hun hoofd hebben zitten, dus dan vind ik het hulpzamer om dit openbaar te vragen. (Immers ook waar een forum voor is bedoeld nietwaar?)

Dit lijkt mij de soort vraag die eventueel meerdere mensen in hun hoofd hebben zitten, dus dan vind ik het hulpzamer om dit openbaar te vragen. (Immers ook waar een forum voor is bedoeld nietwaar?)
Maar er staat toch heel duidelijk in het bericht van Vathorst: hoor je niks hoef je ook niks te vrezen. Nou je hebt niks gehoord dus niks aan de hand dan toch??

Maar er staat toch heel duidelijk in het bericht van Vathorst: hoor je niks hoef je ook niks te vrezen. Nou je hebt niks gehoord dus niks aan de hand dan toch??
Dat zal wel mogen, maar toch wil ik weten hoe het exact zit met de artikelen waar geen duidelijke oplossing voor is. Of ik wel of niet contact heb gekregen maakt mij dan even niet meer uit. (Ga hier alsjeblieft niet op in, er zijn al 3 winkeltopics waar dit tot een zinlose discussie heeft geleid en niemand heeft daar zin in)

Dat zal wel mogen, maar toch wil ik weten hoe het exact zit met de artikelen waar geen duidelijke oplossing voor is. Of ik wel of niet contact heb gekregen maakt mij dan even niet meer uit.
Nou stuur dan een privebericht en maak vooral geen eventuele slapende honden wakker....

Als ze een bericht naar buiten brengen met als je niks hoort is er niks aan de hand, dan is er ook niks aan de hand. Heb je een vraag die volgens jou en meerdere hebben stuur ze dan gewoon een PM. En zoals @PyroRJ zegt: maakt geen slapen de honden wakker man

Ik snap @zemmer wel, je verwacht waarschijnlijk toch nog bericht die tot teleurstelling leidt en wil het liever nu al duidelijk weten. Maar bij Vathorst zou ik er vanuit gaan dat het zeker goed komt en dus gewoon even afwachten.

Ik heb geen contact gehad wat dus zou moeten betekenen dat er niks gewijzigd hoeft te worden, maar ik heb naar mijn idee 2 gekooide artikelen in bestelling staan die geen kooiloze variant hebben dus ik ben hier nu niet helemaal zeker over.
Nou nee, er is immers al een bericht gegeven. Blijf je toch in onzekerheid en wil je die wegnemen, gewoon mail sturen of pm doen. Zo moeilijk is dat toch niet.

Back
Bovenaan