[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Vathorst

We hebben zojuist ook de Tweet Tweet Boom toegevoegd:)

Leuk spul, hoeveel in een pakje van € 3,99? (2?)

WE HEBBEN ALS KLAP OP DE VUURPIJL EEN MOOIE DEAL WETEN TE REALISEREN!

SUPER SKREECH!, Een unieke fluitbak. Zo nieuw dat er nog geen goeie afbeelding is. Enkel de video!
Profiteer nu nog snel!
Van 179,50 nu voor 139,99

Nu Bestellen: https://vuurwerkvathorst.nl/categorie/weekaanbiedingen

Mooie fluitbak!

Leuke toevoegingen weer Vathorst / Dave. :thumbsup:

Kan je bijvoorbeeld elke week een bestelling plaatsten en die dan samenvoegen zodat je alles maar in 1 keer hoef op te halen? Is dat mogelijk?
Groet,

Mijn order is tot 1 samengevoegd, wel met bericht erbij dat als ik nu nog spul wil bestellen het losse orders worden, dus niet meer samengevoegd.

@dave / vuurwerk Vathorst.

Verwachten jullie nog wat artikelen van Fireworks special in de collectie ? Ik zie her en der al wat webshops wat hebben en jullie hadden voorgaande jaren ook altijd wat van FS.

@dave / vuurwerk Vathorst.

Verwachten jullie nog wat artikelen van Fireworks special in de collectie ? Ik zie her en der al wat webshops wat hebben en jullie hadden voorgaande jaren ook altijd wat van FS.
In het verleden hebben wij FWS verkocht. We verkopen dit jaar een paar losse items, maar er zullen geen nieuwe items bij komen. Voorgaande jaren was er teveel onzekerheid waardoor we de keuze hebben genomen voor andere leveranciers. Ze hebben wel geweldige items:), maar helaas is mij de onzekerheid het niet waard.

We hebben niet alle orders samengevoegd. Dat heeft meerdere redenen. Diegene waarvan de orders zijn samengevoegd hebben daarover een mail ontvangen.
Ik heb een paar orders gedaan maar kon ook elke keer hetzelfde tijdstip kiezen dus misschien zijn ze daarom niet samengevoegd omdat het ook niet nodig is

Back
Bovenaan