PyroRJ
VWC lid
Vathorst kennende zit er nog genoeg in de pijplijn, dus ik ben benieuwd.Wat balen, het geen ik echt wou is er niet meer. Later vanavond maar eens kijken wat er nog wel is voor een eventuele bestelling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vathorst kennende zit er nog genoeg in de pijplijn, dus ik ben benieuwd.Wat balen, het geen ik echt wou is er niet meer. Later vanavond maar eens kijken wat er nog wel is voor een eventuele bestelling.
Ja hierooo!Wie heeft heeft zijn eerste bestelling al de deur uit?
Sssssst, wil die hopelijk in februari scoren, voor nu het budget op.Splitting Rainbow voor 75 euro is ook een top deal!
19:00 hier haha19:01![]()
Je komt als mosterd na de maaltijd. Geplunderd zoals elke andere freakshop als ze online gaanBen pas net gaan kijken, zie echter totaal geen assortimenten op de site staan. Iemand enig idee of deze er wel hebben gestaan en inmiddels zijn uitverkocht of ?
Bekend probleem aan het worden met de freakacties, die gaan al jaren op tijdstippen open als ik aan het werk bentJe komt als mosterd na de maaltijd. Geplunderd zoals elke andere freakshop als ze online gaan
Toch bizar hoe we als hyena’s aan het jagen zijn, maak me er zelf ook schuldig aan trouwens.Je komt als mosterd na de maaltijd. Geplunderd zoals elke andere freakshop als ze online gaan
Moet zeggen dat het erop leek dat er bij vatje meer voorraad was dan bij breda. Assortimenten waren er maar 2 trouwens dacht 2 van magnum. Zelf aasgierde ik op de sixbox maar die was er niet. Vertrouw op vatje dat ze dit jaar weer met goede prijzen en acties komen! Dus er zijn nog kansen Torr!Bekend probleem aan het worden met de freakacties, die gaan al jaren op tijdstippen open als ik aan het werk bent![]()
Idd. Fomo denk. Maar ook dat een hoop freaks de weg goed vinden. Heb de laatste jaren het gevoel dat NL voor ons freaks aantrekkelijker is dan de absurde woekerprijzen in België. Eigenlijk super positief natuurlijk wat de overheid wilt.Toch bizar hoe we als hyena’s aan het jagen zijn, maak me er zelf ook schuldig aan trouwens.
Ben pas net gaan kijken, zie echter totaal geen assortimenten op de site staan. Iemand enig idee of deze er wel hebben gestaan en inmiddels zijn uitverkocht of ?