Black Dragon
VWC lid
Eindelijk mijn eerste nachtverkoopblokje voor dit jaar gereserveerd! 29 dec 0:00 ben ik erbij!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nog niet bekend! Ligt eraan wat de importeur dit jaar gaat doen met dit artikel...Hey pap, is er een kans dat de total display show 400 nog goedkoper komt in een freakactie?
EeasterEGG Actie
Wij willen graag van de laatste losse stuks af, maar we laten eventjes niet weten welke artikelen dit zijn. Ga lekker op zoek en gebruik de code: VWC2025 om te zien voor welke prijs je deze artikelen kunt krijgen!
LETOP: Er zijn 2 spelregels, omdat het anders natuurlijk veel te makkelijk is:
1. De korting werkt alleen wanneer je een bepaald artikel in je mandje hebt zitten en mee afrekent. Welk artikel dat is zeggen we natuurlijk niet
2. De korting werkt alleen tot een bepaald totaal bedrag, dit om het een beetje moeilijk te maken en jullie niet gewoon even alles samen gaan aanklikken.
Beetje moeite doen en BIEM korting binnen!
Wat kun je zoal vinden? Bijvoorbeeld: De Extreme Goldfather voor 99,99
Succes met zoeken!![]()
Heb hetzelfdeStaat dat de code toegepast is, prijs blijft gelijk.
Jeetje.... wij snuiven kruit, denk je dat wij zulke cryptische omschrijvingen snappenEven goed lezen mannen! Jullie missen dan een artikel die verplicht aan je mandje moet worden toegevoegdEr zijn ongeveer 8 artikelen afgeprijsd en naast dit artikel moet je nog 1 artikel toevoegen
Dus bijvoorbeeld: Goldfather + Aansteeklont.
Kun je niet meer afrekenen? Dan is iemand je te snel af geweest...
Niet nodig, als zelfs ik het kan vinden...Als het niet lukt zullen we morgen een aantal tips geven! Vergeet ook niet het maximale order bedrag. Ik zie dat mensen hele kassamandjes volgooien: Dat werkt dus niet!
![]()