[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Pap

Jammer genoeg weer dit jaar week acties. Deze winkel zit super dichtbij denk max 15 minuten maar toch weer gekozen om naar vuurwerk7kamp, breda vuurwerk en breda 365 outlet te gaan. Als ze in 1 keer een freakactie hadden gedaan had ik zeker besteld.

Hier precies hetzelfde. Winkel zit om de hoek maar omdat ze niet 1 grote freakactie hebben bestel ik hier een paar dingen en derest haal ik in Breda.

Achja, iedere winkel z'n eigen werkwijze. Voorderest weinig op deze winkel aan te merken.

Ik begrijp jullie punt, het is een keuze die we al vroeg in het seizoen moeten maken. En ik zou graag willen zeggen dat we het volgend jaar anders kunnen proberen te doen, maar ben bang dat dit lastig gaat worden met hoe het er politiek gezien nu voor staat. :sad:

Extra note;
De acties komen morgen online! Het liep allemaal een beetje uit vandaag. Wie weet kunnen jullie nog over halen tot een leuke order :-).

Jammer genoeg weer dit jaar week acties. Deze winkel zit super dichtbij denk max 15 minuten maar toch weer gekozen om naar vuurwerk7kamp, breda vuurwerk en breda 365 outlet te gaan. Als ze in 1 keer een freakactie hadden gedaan had ik zeker besteld.
Elke week wat bestellen, toch niks mis mee? Gewoon vertrouwen hebben dat er meer goede producten komen. Dan komt je einde jaar op hetzelfde uit.

Hierbij weer de nieuwe acties van deze week, Geldig tot en met 5 Juni 2025 of wanneer de speciale actie voorraad op is.
Je kunt direct door naar de producten als je op het plaatje klikt! :thumbsup:

1. De Katan acties blijven nog even speciaal voor jullie staan! Alle boxen die wij hebben voor 79,99 met code: VWC2025

2. Ganafu Final wave: 119,- met code: VWC2025

ganafu-finale-wave-5f7b57e339fd5273018082.png

3. Event Stars From Universe: 239,- met code: VWC2025

rubro-event-stars-from-universe-232s-6670ac6ca44c4538551809.png

4. Maori Blended Family: 149,- met code: VWC2025:

5177-maori-blended-family-146-shots-i-like-legal-vuurwerk-66ea.png

5. Edition One- Red Salute: 79,99 met code: VWC2025

katan-edition-one-red-salute-67f610d5160e2002769435.png

6. Edition Three - Gold Salute 75,- met code: VWC2025
katan-edition-three-gold-salute-67f614651a9c3660331432.png

En dan als laatste klapper: Quick Charger voor 19,99 met code: VWC2025

l006-quick-charger-loud-collection-vuurwerk-60e5 (1).png

Vergeet ook de Turbo display box niet, deze is standaard toch al voor een beste leuke prijs te krijgen nu!

🚀

Ik begrijp jullie punt, het is een keuze die we al vroeg in het seizoen moeten maken. En ik zou graag willen zeggen dat we het volgend jaar anders kunnen proberen te doen, maar ben bang dat dit lastig gaat worden met hoe het er politiek gezien nu voor staat. :sad:

Extra note;
De acties komen morgen online! Het liep allemaal een beetje uit vandaag. Wie weet kunnen jullie nog over halen tot een leuke order :-).
Het gaat toch om het totaal plaatje ook! Tot nu toe hebben jullie voor mij echt de beste service, diverse artikelen, leuke acties, mega korte wachtrijen en denken mee met de klant.

Kijk, dat maakt mij gelukkig! Het is niet altijd eenvoudig, maar de afgelopen 2-3 jaar hebben we hier echt een speerpunt van gemaakt en zijn er behoorlijk wat extra uren gaan zitten in de service en alles wat daarbij hoort: En duidelijke website, betere borden in de winkel (kortere rijen), betere bunker indelingen, betere leveringen, extra contact mogelijkheden, forum opgestart, etc.

Ik ben blij om te zien dat dit ook echt gewaardeerd wordt door veel van jullie! :)

We hebben onze Freak periode even verlengd tot 1 Juli, veel leveranciers zijn iets later dan vorig jaar met alles waardoor we wat meer tijd nodig hebben om alles te verwerken. Goede nieuws is: We kunnen nog een aantal weken verder met week-aanbiedingen. De volgende zal ik morgen plaatsen. Dit keer gaan we voor iets anders dan lsose cakes en gaan we wat bundels voor een wel hele scherpe prijs wegzetten!

Mochten jullie nog verzoekjes hebben op het nieuwe assortiment voor 2025, laat het ons weten! Onze leveranciers dit jaar:

Rubro / VuurwerkMania
Magnum / Vuurwerkexpert
WTF / Katan

Zou dit jaar eigelijk niet in de nacht gaan reizen. Maarja in mijn hometown kon ik dit toch niet voorbij laten gaan.

Kan nog steeds! Is tot vandaag 23.59. ik poste het vannacht ;-)

Edit: oh wacht... Uitverkocht... Oops, nog een klein aantal extra actief gezet!!

Karton acties zodra we het assortiment bevestigd hebben gekregen van de leveranciers hopen we daar nog 2 weken van mee te pakken. We hebben nu simpelweg geen karton aantallen meer :D haha.

Krijgen jullie ook de glitterwall? Zag deze van vuurwerkexpert mooi en apart ding. Aangezien jullie van vuurwerkexpert ook meerdere items hebben.

Helaas is Magnum en ook VWE een beetje langzaam met het voorzien van informatie. We weten eind volgende week wat we gaan doen met het assortiment van Rubro en WTF. We hebben daar allemaal wat extra uren voor vrij gepland dus het idee is ook wat we volgende week actiever gaan zijn met acties en aanbiedingen.

We beginnen vandaag met de 2e Mystery box. Omdat we de vorige keer toch wel heel veel vragen kregen over het merk, effect, etc. hebben we besloten direct maar een korte sneak-peak te laten zien! (onder het plaatje)

Deze 30 mm box met Waaier en I-shape effect wil je niet missen! Nu voor Slechts 109,- en geloof me dat dit echt heel scherp is voor deze box!! Gebruik code: VWC2025
Deze prijs is geldig t/m zondag, daarna zal ik de video langer maken, maar is de prijs 119,-! Actie is dan geldig tot volgende week zaterdag of tot onze actie voorraad op is.

mysterybox.png

Om het feestje compleet te maken kun je nu ook weer Mysterybox 1 bestellen voor 99 euro!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan