[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Pap

Bunkerfoto's zijn ook altijd heel sfeervol en welkom😃
zie pagina 17 :p

Je kunt het namelijk niet een weekje later overnieuw doen...
Euhm nou.... dat kan wel,maar of de buurt en oom agent daar zo blij van worden dat betwijfel ik echter 🤔😂
Dat is stom dat die dat waarschijnlijk minder leuk zullen vinden(jij iets later ook in t geval van agent) maar ik ben bang dat dat het probleem zal zijn :d

Dank jullie wel! Altijd fijn om te zien dat onze/mijn inzet gewaardeerd wordt. Als mede liefhebber weet ik dat onduidelijkheid en onzekerheid gewoon super vervelend is. Je kunt het namelijk niet een weekje later overnieuw doen...

+++

Ook werkt de code nu ECHT! (Sry!)

De code werkt nu wel... alleen bij die urban gaat de korting er niet af.
Dus ik denk dat het nog niet helemaal goed is.

Komt er nog een actie met die 400 shots box van magnum? Ik overweeg die erbij te doen maar 20mm he...
Met een kortingkje zou ik hem er nog wel bij pakken.

OEF, nu zelf getest en het werkt, beetje slordig van mij! De fysieke arbeid begint zijn tol te eisen :D.
Morgen is de raap bunker volledig ingericht en zal ik even wat foto's maken.

Nieuwe leveringen pas weer vanaf volgende week, dus dan een nieuwe update!
Qua acties: De 400 shots gaat niet in de actie komen is mijn verwachting. Z'n kleinere broertje misschien nog wel!

OEF, nu zelf getest en het werkt, beetje slordig van mij! De fysieke arbeid begint zijn tol te eisen :D.
Morgen is de raap bunker volledig ingericht en zal ik even wat foto's maken.

Nieuwe leveringen pas weer vanaf volgende week, dus dan een nieuwe update!
Qua acties: De 400 shots gaat niet in de actie komen is mijn verwachting. Z'n kleinere broertje misschien nog wel!
Bedoel je dan de 300 shots? Daar ben ik wel geïnteresseerd in

De 200 shots waarschijnlijk.

Ook nog even een vraag of hier nog een liefhebber is voor een Golden Ticket die ze in de nacht of 07.00 willen afhalen?
Ik heb er 1 over namelijk. Mag weg voor 99 Euro! Bij interesse graag even een DM, wie het eerst is krijg hem als eerste.

Ik heb dit jaar geen karton Acties gezien dacht ik of wel?

Heb geen klagen hoor want heb meer dan voor kunnen genieten dankzij de acties al. En je vraagt voor een combi prijs voor de Acties en heb daar is die al.

Helemaal eens ode aan Pap en noworldorder

Back
Bovenaan