MITMIT
VWC lid
Ja, had het niet verwacht hahaJa hoor ik wist t,daar gaat er weer 1![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja, had het niet verwacht hahaJa hoor ik wist t,daar gaat er weer 1![]()
Helaas nog niet veel veranderd t.o.v. de FREAK avond, maar we gaan komende dagen de boel verder inrichten, dus ga mijn best doen!Bunkerfoto's zijn ook altijd heel sfeervol en welkom![]()
Deze zijn toch allebei 100sh 30mm, waardoor komt het maat verschil? (Even voor de zekerheid aangezien ik die final chapter in bestelling heb staan haha)Dummy's zijn binnen! Volgende week meer plaatjes, maar deze wilde ik alvast delen..
Bekijk bijlage 1819069
Ene is helemaal i shape en andere heeft fanshape erbijDeze zijn toch allebei 100sh 30mm, waardoor komt het maat verschil? (Even voor de zekerheid aangezien ik die final chapter in bestelling heb staan haha)

Dit dus!Ene is helemaal i shape en andere heeft fanshape erbij![]()
Aah dacht al haha, gaf even een vertekend beeld.Dit dus!
Uitverkocht helaas! Misschien nog 1 die vrij komt.Event Sky Candy volledig uitverkocht? of wordt deze binnekort nog aangevuld![]()
Bij mij werkt de code nietWe zijn druk met het opbouwen van de showroom, ik beloof dat er deze week wat foto' s gaan komen! Maar we gooien er komende week 2 acties in die ik graag alvast even hier deel:
1. Backfire Rudebox voor 99,- met code: Pap2025
Bekijk bijlage 1819559
2. Urban Legend voor 99,- met code: Pap2025
Bekijk bijlage 1819560
Dankjewel, probeer ik nogmaals mits het nog afgehaald kan op de tijden als ik een gastje heb hahaCode moet met CAPS: PAP2025
Dankjewel, probeer ik zojuist nogmaals maar hij doet het nog steeds niet. Of doe ik iets fout?Code moet met CAPS: PAP2025
Mee eens, altijd toegankelijk en reageert snel! Gunt ons ook gewoon leuke acties!@NoWorldOrder Eerlijk is eerlijk ik vind dat jij ook wel een complimentje mag. Ik heb helaas nog nooit wat gekocht hierzo omdat ik in Enschede woon en opzich ookal wel mooie winkels in de buurt heb.
Je hebt altijd goede oplossingen ook met het kooien verbod hele goede prijzen zelfs nu nog in december. Ik zag laatst zelf dat je een medefreak mee vraagt voor een bunker tour er zijn weinig winkels die zo goed zijn voor de freak.