[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Pap

Hap! Nog een cake erbij! Eergisteren Crystal Tropic voor een schitterend prijsje! Die stond nog op mijn wensenlijstje! Ook xtra thnx aan Pap voor de service 😉 Top!

@NoWorldOrder Eerlijk is eerlijk ik vind dat jij ook wel een complimentje mag. Ik heb helaas nog nooit wat gekocht hierzo omdat ik in Enschede woon en opzich ookal wel mooie winkels in de buurt heb.

Maar je hebt altijd goede oplossingen ook met het kooien verbod, hele goede prijzen zelfs nu nog in december. En ik zag laatst zelf dat je een medefreak mee vraagt voor een bunker tour er zijn weinig winkels die zo goed zijn voor de freak.

Laatst bewerkt:
@NoWorldOrder Eerlijk is eerlijk ik vind dat jij ook wel een complimentje mag. Ik heb helaas nog nooit wat gekocht hierzo omdat ik in Enschede woon en opzich ookal wel mooie winkels in de buurt heb.

Je hebt altijd goede oplossingen ook met het kooien verbod hele goede prijzen zelfs nu nog in december. Ik zag laatst zelf dat je een medefreak mee vraagt voor een bunker tour er zijn weinig winkels die zo goed zijn voor de freak.
Mee eens, altijd toegankelijk en reageert snel! Gunt ons ook gewoon leuke acties!

Back
Bovenaan