[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Zonder gekheid, zit jullie site te bekijken, mooie prijzen wel volgens mij, denk dat ik mn winkel heb gevonden voor mn volgende grote bestelling :p

#bump
@Vuurwerk Outlet, @LompeBoer @iedereendieditkanrealiseren :p 🫣
Ik verwacht niet dat deze nog in het assortiment gaat komen bij ons, je zou eens kunnen kijken naar 2x Cairo? Of 2x crackling hero van Wolff.

Je zou ook crackling in waaier form kunnen pakken met bijvoorbeeld:
Hello Turbo Fan
Rubro turbo box
Cafferata imperial pagode

Of een waaier en i shape cake, dan kom je in +- dezelfde prijs klasse.

• Like
Waarderingen: GMP
Had ik ook gezien dat artikel is net als die fluitbak verdwenen van alle outlet sites.....
Overal uitverkocht,of iets anders?
Want heb al eens gevraagd naar die fluitbak maar eigenlijk is daar nooit een reactie op gekomen....
Herkenbaar, heb ook meerdere vragen door het jaar heen niet beantwoord gehad. Vroeger waren ze wat actiever aanwezig dan nu. Of misschien gewoon druk. Soms helpt het om de vraag via dm te doen. Ik kan me overigens niet voorstellen dat die thunder kings overal op het zelfde moment uitverkocht zijn. Misschien dat ze gewoon niet komen. We wachten af.👍

Herkenbaar, heb ook meerdere vragen door het jaar heen niet beantwoord gehad. Vroeger waren ze wat actiever aanwezig dan nu. Of misschien gewoon druk. Soms helpt het om de vraag via dm te doen. Ik kan me overigens niet voorstellen dat die thunder kings overal op het zelfde moment uitverkocht zijn. Misschien dat ze gewoon niet komen. We wachten af.👍
Wat ik wel weet is dat het voor Firework Specials echt afwachten is of het op tijd aan komt

Back
Bovenaan