[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Ik heb even in de statistieken gekeken maar alle mails zijn gewoon afgeleverd. Kijk dan even goed in jullie spam folder en voeg ons eventueel toe aan je adresboek.
Alle folders gecheckt maar geen mail ontvangen dus er gaat toch echt iets niet helemaal lekker.
Maar inderdaad, ik kijk gewoon op de site om 08.00u.

Ik heb helaas de mail ook niet gekregen, vroeg me al af ze zijn laat vandaag…. Ook niet in de SPAM box. (Mail kwam ook altijd netjes aan de gewone inbox)

Het kan ook zijn dat jullie provider het al op de server tegenhoudt natuurlijk. In het verleden zijn er wel eens vaker issues geweest met gmail en Microsoft.
Zal dit ook nog eens op m'n lijstje zetten voor volgende week en controleren of alle records nog goed staan.

Hier zo rond 15:15 uur in de mailbox. Om 8:00uur maar steeds op refresh klikken… misschien zit de Nederlandse politiek hier achter.. voorsorteren op een aanstaand verbod..

Overigens kunnen de weekaanbiedingen van deze week mij niet bekoren.

Komt er ook nog een weekaanbieding voor de Riakeo producten vuurwerkoutlet? Of wellicht een speciale kortingscode voor de geabonneerden op de weekactie-mail. In ieder geval hierbij het verzoek 😊

Back
Bovenaan